اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه: مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین است

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین که تنها راه بازپس گیری سرزمین غصب شده فلسطینیان، مقاومت و انتفاضه است.

هنیه: مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین است

به گزارش فارس، «اسماعیل هنیه» تاکید کرد که رهایی ملت فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غاصب و نیل این ملت به استقلال و آزادی در گرو مقاومت و اعمال فشار محافل بین المللی بر دشمن صهیونیستی برای به رسمیت شناختن حقوق ما است.

هنیه در دیدار با اعضای کاروان "مایل ها برای لبخند 16" گفت: روند سازش ناکامی خود را به اثبات رساند و این روند هیچ چیزی برای ما به ارمغان نیاورد، حتی رژیم صهیونیستی را مجبور به پذیرش و شناسایی حقوق حقه ما نکرد.

وی یادآور شد که مقاومت یگانه راه فرا روی فلسطینیان برای بازستاندن سرزمین و میهن غصب شده  آنها به شمار می رود.

این رهبر فلسطینی یادآور شد که ملت فلسطین چندین انقلاب را تجربه کرده اند که انتفاضه های اول و دوم ثمره آنها به شمار می رود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هنیه تصریح کرد: ملت فلسطین تا رهایی سرزمین خود و بازگشت آوارگان فلسطینی به میهن خود و نیل به استقلال به مبارزه و مقاومت ادامه خواهند داد.

وی اظهار داشت که دولت متبوعش و جنبش حماس از تمامی ملت هایی که چشم به آزادی و کرامت دوخته اند، حمایت می کنند.

نخست وزیر منتخب فلسطین ادامه داد: انقلاب های عربی تاثیر مثبتی بر روی مساله فلسطین گذاشت، ما نخستین بهره مندان از این انقلاب ها؛ به ویژه انقلاب مصر می باشیم، زیرا جنگ سال 2008 غزه با تبانی رژیم های سرنگون شده صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بهار عربی با چالش های داخلی و خارجی مواجه است، از دولت و ملت لبنان خواست تا در راستای بهبود وضعیت فلسطینیان ساکن اردوگاه ها گام بردارند.

این مقام بلند پایه فلسطین ضمن تمجید از نقش کاروان های لغو محاصره نوار غزه، تاکید کرد که این کاروان ها همکاری عربی و اسلامی در مصاف با اشغالگر صهیونیست و کمک به ملت فلسطین در راستای نیل به آزادی خود را نهادینه و تثبیت کرد.

از سوی دیگر، "عصام یوسف" هماهنگ کننده کاروان های "مایل ها برای لبخند" گفت که این کاروان ها تا زمان لغو محاصره نوار غزه به این منطقه جنگ و بحران زده عزیمت خواهند کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول