اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد

به پیشنهادات تعاون روستایی در سفرهای هیئت دولت بی‌توجهی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه به پیشنهادات این سازمان در هر چهار سفر هیئت دولت به این استان بی‌توجهی و بی‌اعتنایی شده است.

به پیشنهادات تعاون روستایی در سفرهای هیئت دولت بی‌توجهی شده است

جهان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: متاسفانه آنگونه که باید نظرات و مشکلات بخش خصوصی در استان کهگیلویه و بویراحمد جدی گرفته نمی‌شود که برخی از مشکلات فعلی بازار به این علت است.

رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه پیشنهادات این سازمان در هر چهار سفر هیئت دولت به این استان به علت اینکه بخش خصوصی بودند، تصویب نشدند، اضافه کرد: حتی توجهی هم به این پیشنهادات نشده است.

وی گفت: در حال حاضر سازمان تعاون روستایی به علت محدودیت‌های اعتباری به مسائل عمرانی وارد نمی‌شود ولی در یکی از پیشنهادات ما در نظر گرفتن ردیف استانی برای ورود این سازمان به مسائل عمرانی مطرح شد که اگر به آن توجه می‌شد، بسیاری از مشکلات این بخش کاهش پیدا می‌کرد.

رستمی ادامه داد: سردخانه و سیلو دو تا از نیازهای مبرم این استان است که علت برخی گرانی‌ها نیز به این کمبودها بر می‌گردد.

این مسئول بخش تعاون روستایی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکنون بخش زیادی از تولیدات این استان به سایر استان‌ها می‌رود و دوباره برای مصرف به استان خودمان بر می‌گردد که این موضوع به دو علت است، یکی نبود سردخانه کافی و دوم نبود فرهنگ استفاده از سردخانه.

وی تاکید کرد: حداقل به احداث سه سردخانه در کهگیلویه و بویراحمد نیاز هست که امید است سازمان صنعت، معدن و تجارت به این امر مهم وارد شود.

رستمی با اشاره به نبود فرهنگ استفاده از سردخانه بیان کرد: تنها از نیمی از ظرفیت سردخانه تعاون روستایی استفاده می‌شود و سردخانه سی‌سخت هم تعطیل است.

وی تصریح کرد: کشاورزان استقبالی از نگه‌داری محصول خود در سردخانه‌ها در موقعی که محصولشان کششی در بازار ندارد، نمی‌کنند ولی ما آمادگی این کار را داریم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول