اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه خوشه کفش استان قم:

برند واحد تولید صنعت کفش در استان قم ایجاد شد

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه خوشه کفش استان قم گفت: در زمان گذشته واحدهای تولیدی کفش در استان قم دارای برندی مستقل بودند ولی با خوشه شدن آنها، یک برند واحد ایجاد شد.

برند واحد تولید صنعت کفش در استان قم ایجاد شد

عادل ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیگیری توسعه خوشه کفش استان قم در چند سال اخیر اظهار کرد: مطالعات شناختی اولیه خوشه کفش در استان قم انجام شده است.

وی به مشکلات صنعت کفش اشاره و بیان کرد: تهیه مواد اولیه و فراهم کردن بسترهای فروش مطلوب در بازار از جمله مشکلات مهم صنعت تولید کفش در استان قم است.

مدیر توسعه خوشه کفش استان قم ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم برای تهیه بازار و مواد اولیه به شایستگی انجام نشده است و این مسئله به مشکلات بیش از پیش دامن می‌زند.

وی با بیان اینکه صنعت کفش قم درصد بالایی از نیاز بازار کشور را تأمین می‌کند، گفت: این موضوع نشان می‌دهد استان قم توانسته است در زمینه صدور کفش حائز امتیاز باشد.

ربیعی با تاکید بر اینکه در صادرات هم به تغییر مدل صادرات باید پرداخته شود، افزود: در گذشته واحدهای صنعتی کوچک به خودی خود امکان صادرات را نداشتند ولی امروز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده صادرات به شکل کنسرسیوم و همکاری چند واحد با یکدیگر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرق آفریقا نخستین هدف صدور کفش بود بیان کرد: با صادرات کفش به صورت کنسرسیوم امروز شاهد بازاریابی خوبی در آفریقا هستیم.

مدیر توسعه خوشه کفش استان قم به برند واحدهای صنعتی اشاره و ابراز کرد: هر یک از واحدهای صنعتی برند خاص خود را دارند که برخی از آنها شناخته شده است ولی با خوشه شدن واحدهای تولیدی کفش، برندی واحد برای آنها ایجاد شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول