اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

حکایت شاهین با دیگران متفاوت است/ آقای استاندار چشم انتظار محبت شمائیم

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شاهین بوشهر این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و هواداران این تیم دغدغه‌های زیادی داشته و نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان هستند.

حکایت شاهین با دیگران متفاوت است/ آقای استاندار چشم انتظار محبت شمائیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر هواداران شاهین بوشهر سال گذشته پس از گذراندن فصلی کابوس‌وار که در نهایت با طعم تلخ سقوط همراه شد، بار دیگر با عزمی راسخ و با حمایت همه جانبه‌شان امید به تکرار روزهای خوش گذشته را دارند.

در این میان به نظر می‌رسد حمید کللی‌فرد سرمربی شاهین تیم خوبی را مهیا کرده و با توجه به شناخت بالای این مربی بومی از فراز و نشیب‌های لیگ دسته یک بارقه‌هایی از امید در دل هواداران زنده شده است.

اما این روزها بیش از هر چیز مسائل مالی تیم است که هواداران و دوستداران شاهین را دل نگران کرده همان درد همیشگی و کهنه که گویا برای شاهینی‌ها پایانی ندارد، دردی که همواره دوستداران شاهین را آزار داده است و به راستی چقدر باید تاوان این عشق و علاقه را بدهند؟

هنگامی که مشاهده می‌کنیم چند جوان در اقدامی خودجوش و با هزینه‌های شخصی خود به چاپ بنر و جمع کردن امضاء برای حمایت از شاهین که دلخوشی این روزهایشان شده مشغول هستند، در می‌یابیم که حکایت شاهین و عشق به آن متفاوت از دیگر تیمهاست که چند جوان تقریبا چهار یا پنج روز کار و زندگی خود را فقط برای این کار رها می‌کنند و در واقع این همه عشق و علاقه کم‌نظیر و قابل تقدیر است.

اما با همه این اوصاف این مشکلات همچنان پابرجاست؛ مشکلاتی که اگر در آینده‌ای نزدیک مرتفع نشود، سازمان تیم منسجم شاهین را به هم خواهد ریخت و واقعا جای افسوس دارد، زیرا این تیم خوب بسته شده و دوران آماده‌سازی خود را به خوبی طی کرده است و مجموعه‌ای از بازیکنان باانگیزه و چندین جوان جویای نام در آن توپ می‌زنند.

به راستی سهم استان بوشهر از منابع عظیم نفت و گاز چیست؟ و چرا استان‌هایی همچون تهران، خوزستان، فارس، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد و... از این موهبت بهره‌مند هستند اما بوشهر بی‌نصیب مانده و چرا هر وقت به یادمان می‌آید که تهران به واسطه درآمدهای نفتی تیمی به نام نفت دارد و استان بوشهر که روی نفت و گاز خوابیده است بی‌بهره مانده زخممان تازه‌تر می‌شود؟

در همین راستا و در پی مکاتبات متعدد و تماس‌های مکرر و دلسوزانه هواداران شاهین بوشهر از مسئولان استان بوشهر و به خصوص استاندار عزیز درخواست داریم که چتر حمایت و محبت خود را بر قشر عظیم و جوان هوادار شاهین بوشهر بگستراند تا بیش از پیش نشاط و طراوت به جامعه جوان و پویای استان تزریق شود و با پرواز دوباره شاهین در آسمان فوتبال ایران شاهد سربلندی و خوشحالی مجدد عاشقان این تیم مردمی و قدیمی باشیم.

--------------------------------

عبدالرضا کللی‌فرد – بوشهر

--------------------------------

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول