اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

یاسوج به میدان میوه و تره‌بار نیاز ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: فاصله اندک یاسوج با شیراز وجود میدان میوه و تره‌بار در این شهر را از حالت ضرورت خارج کرده است.

یاسوج به میدان میوه و تره‌بار نیاز ندارد

محمد الفونه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه باغداران شهرستان بویراحمد میوه‌های خود را در ورودی یاسوج از سمت شیراز به فروش می‌رسانند، اظهار کرد: نزدیکی یاسوج به یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور یعنی شیراز وجود میدان میوه و تره‌بار در این شهرستان را از حالت ضرورت خارج کرده چرا که واحدهای میوه فروشی می‌توانند به راحتی میوه خود را در این میدان تهیه کنند.

وی فلکه ساعت را مکان دیگری برای تجمع باغداران برای فروش میوه‌های تولیدی شهرستان بویراحمد خواند و ابراز داشت: با توجه به این‌که این مکان‌ها مورد بازرسی شهرداری قرار می‌گیرد و از آن‌ها رفع سد معبر می‌شود، بهتر است باغداران به جای فروش میوه‌های خود در این مکان‌ها به صورت دستفروش به فکر صادر کردن میوه‌های خود به استان‌ها و شهرهای همجوار باشند.

الفونه تصریح کرد: باغداران برای حل مشکلات فروش میوه خود یا باید آنها را صادر کنند و یا به فکر فروش میوه‌های خود در میدان‌های میوه و تره‌بار استان‌های همجوار خود باشند.

وی افزود: البته مسئولان درصدد ایجاد یک میدان میوه و تره‌بار در یاسوج و در حومه شهر هستند و تا بالفعل در آمدن این تصمیم صادرات بهترین راه‌حل در این زمینه است.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان اینکه وام‌های اشتغال خانگی و خود اشتغالی به صورت جدی پرداخت می‌‌شود، بیان داشت: سال گذشته 400 میلیارد ریال وام در این زمینه از سوی بانک کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است.

الفونه افزود: با این رقم امیدبخش تلاش بزرگ در راستای مبارزه با بیکاری در استان هستیم که امید است این مبالغ در سال‌جاری افزایش بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول