اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز:

دیدار با گیتی‌پسند بازی سنگینی بود/ برای پیروزی به قم می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: دیدار با گیتی‌پسند مدافع عنوان قهرمانی، بازی سنگینی بود.

دیدار با گیتی‌پسند بازی سنگینی بود/ برای پیروزی به قم می‌رویم

فرزاد کاویانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، به بازی سنگین تیمش با گیتی‌پسند اشاره کرد و ابراز داشت: این دو تیم دو ضلع مثلث قهرمانی بوده و بازی زیبا و تماشاگر پسندی از سوی هر دو تیم ارائه شد.

سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: با اینکه ما در این بازی مصطفی نظری را نداشتیم، اما رضا موثق در دروازه نمایش خوبی ارائه کرده و سایر بازیکنان نیز بازی خوب و قابل قبولی انجام دادند.

وی مدافع عنوان قهرمانی را از مدعیان این فصل دانست و گفت: حتی ذخیره‌های گیتی‌پسند نیز ملی‌پوش بودند، با این وجود تیم دبیری بازی سرافرازانه‌ای از خود ارائه کرده و تا پنج دقیقه به انتهای بازی نیز از حریف نامدار خود پیش بود.

* برای برد به قم می‌رویم

کاویانی به بازی حساس تیم دبیری مقابل صبای قم در این هفته اشاره کرد و افزود: دبیری و صبا از تیم‌های مدعی امسال بوده و بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته، اما ما مصمم به پیروزی بر صبای قم بوده تا مجدداً به یکی از رده‌های اول تا سوم صعود کنیم.

این مسئول در مورد وضعیت تیم دبیری عنوان کرد: این تیم بعد از بازی با گیتی‌پسند تمرینات با نشاط و شادابی انجام داده و با روحیه بالا و آمادگی کامل به مصاف صبای قم خواهد رفت.

سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز ضمن تشکر از حسن اعتماد برادران دبیری به وی اظهار کرد: بنده در سمت سرپرستی تیم فوتسال دبیری نهایت تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم به خوبی پاسخ اعتماد شهرام دبیری و افشین دبیری را داده باشم.

وی همچنین از زحمات سرپرست قبلی تیم تقدیر و تشکر کرد و متذکر شد: از تلاش‌های دوست و برادر ارجمندم جناب آرش جابری کمال تشکر را داشته و ضمن تبریک بابت قبولی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه، آرزوی توفیق و بهروزی را برای ایشان دارم.

تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته هشتم مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان به تساوی دو بر دو دست یافت. دبیری در حالی با 14 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد که با تیم اول سه امتیاز اختلاف داشته و تیم‌های سوم تا پنجم تنها یک امتیاز بیشتر از شاگردان غیاثی کسب کرده‌اند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول