اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

اجرای 57 طرح عمرانی در سقز

خبرگزاری فارس: شهردار سقز از اجرای 57 طرح عمرانی در شهرستان سقز با اختصاص 600 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

اجرای 57 طرح عمرانی در سقز

عثمان رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه شهرداری نباید متکی به عوارضات باشد، اظهار کرد: تا پایان سال‌جاری نزدیک به 600 میلیارد ریال برای اجرای 57 طرح و پروژه مختلف در شهر سقز هزینه خواهد شد.

به گفته وی، در چند سال گذشته توسط شهرداری سقز کارهای زیادی در راستای عمران و آبادانی این شهر صورت گرفته است.

شهردار سقز با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی یکی از نیازهای اصلی شهرداری‌های کشور در راستای خدمت‌رسانی مناسب به مردم است، گفت: میزان درآمد شهرداری‌ها در شهرهای کوچک جوابگوی مردم نیست و باید شرایط لازم را برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در این حوزه فراهم کرد.

رحیمی با بیان اینکه بسیاری از قوانین شهرداری با وضعیت امروز شهرها همخوانی ندارد، گفت: بخش زیادی از قوانین فعلی در شهرداری‌ها از سال 1330 به بعد به‌روز نشده است و کار کردن با این وضعیت و بر اساس شرایط امروزی مشکل است.

توزیع ناعادلانه درآمد شهرداری‌ها

وی از توزیع ناعادلانه درآمدها و اعتبارات در حوزه شهرداری‌ها انتقاد کرد و خواستار تعیین مشوق‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار برای پوشش این نقطه‌ضعف شد.

رحیمی میزان خدمت‌رسانی شهرداری‌ها نسبت به نیازهای مردم را یک به 10 عنوان و اظهار کرد: میزان رضایت مردم از شهرداری‌ها به نسبت سایر ادارات کمتر است.

وی آموزش را یک نیاز ضروری برای خدمت‌رسانی مناسب‌تر به مردم عنوان کرد و گفت: قبول مسئولیت شهرداری باید با ارائه آموزش‌های لازم باشد که این امر در کشور نادیده گرفته شده است.

رحیمی با اشاره به همکاری اعضای شورای اسلامی شهر سقز در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف شهرداری، خواستار تعامل و همکاری بیشتر آنان با مجموعه شهرداری شد.

شهردار سقز در ادامه صحبت‌های خود به موفقیت این شهرداری در دو نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور و نمایشگاه فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری در تهران اشاره کرد و این موفقیت‌ها را مرهون خدمات صادقانه نیروهای شهرداری سقز عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول