اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

اقدام روزنامه شرق نفرت‌انگیز و ننگ‌آور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اقدام روزنامه شرق نفرت‌انگیز و ننگ‌آور است.

اقدام روزنامه شرق نفرت‌انگیز و ننگ‌آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد نقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت:

اقدام نفرت‌انگیز و ننگ‌آور روزنامه شرق در چاپ کاریکاتور نسبت به رزمندگان و افتخار آفرینان دفاع مقدس که درخشان‌ترین مقطع تاریخ ملت ایران است بار دیگر وابستگی سران فتنه و اردوگاه اصلاح‌طلبان به دشمنان کینه‌توز آمریکا و رژیم صهیونیستی را آشکار کرد.

وی ادامه داد: فتنه‌گران و اقمار آنان از اقدامات ننگ‌آور خود در دوران اصلاحات و حوادث پس از انتخابات 88 درس عبرت نگرفته‌اند و دوباره در سودای برهم زدن آرامش جامعه و سوء استفاده از آزادی قلم و بیان در فضای ارزشمند آزادی در کشور هستند .

امام جمعه ایلام اضافه کرد: آنان در تلاش هستند بار دیگر افکار و اندیشه‌های پوسیده خود را که در راستای ضدیت با نظام اسلامی و آرمان‌های والای امام و شهیدان گرانقدر است، آشکار کنند.

لطفی تصریح کرد: سیاه نامه شرق سال‌هاست به یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های دشمن تبدیل شده و ناشر افکار و اندیشه‌های دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در شرایط کنونی که نظام جمهوری اسلامی در چهارمین دهه عمر خود پیشرفت و عدالت را وجهه همت خود قرار داده و همچنین تحولات منطقه و بیداری اسلامی را تحت تاثیر خود قرار داده هرگونه جریان سازی انحرافی ماجراجویانه علیه آزادی و امنیت جامعه قابل قبول ملت هوشمند و انقلابی نیست.

وی ادامه داد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر برخورد قاطع با مدیر مسئول و لغو امتیاز انتشار سیاه نامه مذکور تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های مهم پیش رو از جمله روز جهانی جهانگردی، هفته نیروی انتظامی، روز جهانی سالمند و ... اشاره کرد و افزود: مسئله جهان‌گردی در کشور ایران اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی همچنین در خصوص هفته نیروی انتظامی نیز گفت: عنوان هفته‌ها برای دستگاه‌ها و نهادها فرصتی است که مسئولان آن نهادها گوشه‌ای از تلاش خود را برای مردم بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین در تذکری به مسئولان آب و فاضلاب استان ایلام از آنان خواست مشکل فاضلاب شهرک شهید کشوری را بر طرف کنند.

وی ادامه داد: شهرک شهید کشوری فاقد سیستم فاضلاب بوده که فقدان این سیستم سبب بروز انواع بیماری‌ها در منطقه شهرک شهید کشوری شده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول