اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های بازگشایی پل گرگر شوشتر

حضور پررنگ مسئولان و نبود متولی اصلی

خبرگزاری فارس: بازگشایی پل تاریخی گرگر شوشتر پس از چهار سال دارای حاشیه‌های فراوانی بود که اشاره به برخی از این حاشیه‌ها خالی از لطف نیست.

حضور پررنگ مسئولان و نبود متولی اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پل بند تاریخی گرگر شوشتر ‌در سطح شهرستان شوشتر پس از چهار سال انسداد بازگشایی شد و این مراسم با حاشیه‌های فراوانی روبه رو بود.

*حضور مسئولان ملی از جمله «دکتر شهرام کریمی» مدیر مؤسسه ملی گنجینه‌های آب ایران از تهران در این کارگاه از مسائل حایز اهمیتی بود که هر حاضر در مراسمی را به سوی خود جلب می‌کرد.

*حضور پررنگ مسئولان شهرستان شوشتر به ویژه شهردار، فرماندار، نماینده مردم شوشتر در مجلس و مدیران مرتبط با میراث فرهنگی و حتی مدیران غیرمرتبط با میراث فرهنگی در این مراسم اهمیت بازگشایی این پل تاریخی را دوصد چندان بیان می‌کرد.

*تلاش شبانه روزی شهرداری شوشتر برای آماده‌سازی پل گرگر شوشتر که در کمتر از 10 ساعت مصوبه شورای ترافیک را در این باره اجرا کرده و با نصب ارتفاع‌گیر و جدول‌گذاری تاحد زیادی یک باند بازگشایی شده این پل را ایمن‌سازی کرده بود حتی خط کشی این یک باند هم انجام شده بود.

*مدیر مؤسسه ملی گنجینه آب ایران و نماینده شوشتر و فرماندار شوشتر در سخنان خود به شاه بیت اصلی اشاره کردند که اصلی‌ترین عامل عقب افتادگی پروژه پل بند تاریخی گرگر فعالیت سازمان میراث فرهنگی در سال‌های نخست مرمت آن بوده است که به صورت کاملا غیرکارشناسی و.. در این باره عمل شده است.

*نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی نیز میراث فرهنگی در خوزستان را بدون متولی مناسب دانست و خواستار رفع مشکلات مدیریتی میراث فرهنگی خوزستان شد.

*اصلی‌ترین بخش این برنامه عدم حضور دو متولی اصلی میراث فرهنگی در شهرستان شوشتر در این مراسم بود که یکی امین محمودزاده مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر است و دیگری سید حسین موسوی نسب سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر است.

*در این جلسه در بسیاری از صحبت‌های دو الی سه نفر دلایل عدم حضور مدیر پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر پرسیده شد که همگی به این سئوال تنها با این پاسخ که این مدیر سه‌ الی چهار ماه است که به شوشتر نیامده و اصلا در محل کار خود حضور ندارد.

*حضور پررنگ مردم شوشتر برای تشکر از مسئولان مؤسسه ملی گنیجه آب روی این پل و تردد همراه با شادی مردم از این پل بند تاریخی از جمله حاشیه‌های دیگر این مراسم به شمار می‌آمد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول