اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

بیشترین آمار ثبت آثار باستانی کشور مربوط به لرستان است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: بیشترین آمار ثبت آثار باستانی کشور مربوط به لرستان است.

بیشترین آمار ثبت آثار باستانی کشور مربوط به لرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حبیب الله دهمرده در جریان بازدید از اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در جمع مدیران و کارکنان این اداره‌کل با بیان این مطلب اظهار داشت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای خدمت رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم است و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید خود را خادم و نوکر مردم بدانند، چرا که امام خمینی (ره) همواره بر این نکته تأکید داشتند که مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند.

وی افزود: بر همین اساس همه مسئولان باید به این موضوع اعتقاد داشته باشند که افتخار و ارزش مسئولیت در این نظام به واسطه خدمت‌رسانی به مردم و تلاش برای عمران و آبادانی کشور است.

این مقام ارشد استان یادآور شد: لرستان در ابعاد مختلف دارای ظرفیت و استعدادهای الهی بوده و مردمان ولایتمدار و مهمان‌نوازی دارد که در کشور برای خود دارای جایگاهی خاص هستند، لذا بر ماست که هر آنچه از دستمان بر می‌آید برای این مردم، بی‌منت انجام دهیم و زیرساخت‌های گردشگری را برای توسعه بیشتر این استان فراهم کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان بیشترین تعداد آثار باستانی ثبت شده در کشور را دارد، افزود: وظیفه مسئولان، کارشناسان و همه دست‌اندرکاران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تلاش برای دست‌یابی لرستان به جایگاه واقعی و والای خویش در بحث گردشگری است و در این راستا از هیچ اقدام و کوششی نباید فروگذاری کنند، تا با تعامل، همدلی و همکاری با دیگر سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط زمینه گسترش و ارتقای صنعت گردشگری را در لرستان هموارتر کنند.

دهمرده گفت: دولت نهم و دهم در بحث زیر ساخت‌های لازم برای توسعه صنعت گردشگری در لرستان سرمایه‌گذاری فراوانی انجام داده از جمله سه پروژه بزرگ آزادراه و راه آهن‌ها که با حضور ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد مهرماه سال گذشته کلنگ‌زنی شد، هم اکنون در دست اجرا است.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول