اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی:

کلاهبرداری از طریق خودپردازها رو به افزایش است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: آمار کلاهبرداری از طریق خودپردازهای بانکی در آذربایجان‌غربی در حال افزایش است.

کلاهبرداری از طریق خودپردازها رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول النقی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهروندان باید با جدی گرفتن هشدارهای پلیس مراقب کلاهبرداری از طریق خودپردازهای بانکی باشند،‌ اظهار داشت: علیرغم هشدارهای متعددی که در کلاس‌های آموزشی و با توزیع بروشور به عموم مردم ارائه می‌شود، میزان کلاهبرداری‌ها از طریق خودپردازهای بانکی در استان بسیار نگران‌کننده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دلیل افزایش کلاه‌برداری از طریق خودپردازها، عدم توجه شهروندان به توصیه‌های پلیس است، افزود: امسال 65 فقره کلاهبرداری از طریق روش کارت به کارت کردن توسط خودپردازهای بانکی در سطح استان صورت گرفته است.

النقی‌پور با بیان اینکه کلاهبرداران با این شیوه بین 300 هزار تا 40 میلیون ریال کلاهبرداری کرده‌اند، تصریح کرد: با وجود تلاش‌های بسیار ماموران انتظامی استان در کاهش آمار کلاهبرداری‌ها در سطح استان، تنها یک درصد میزان کلاهبرداری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 506 مورد کلاهبرداری در استان گزارش شده است در حالی که در سال گذشته این رقم 521 فقره بوده است.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌غربی در پایان خاطرنشان کرد: این میزان کاهش نیز با توجه به ارائه هشدارهای روزانه پلیس از طریق رسانه‌ها، قابل قبول نیست و مردم باید با عمل به توصیه‌های پلیس از سوءاستفاده‌ کلاهبرداران جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول