اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

اهدای خون توسط بانوان کردستانی در سنندج

خبرگزاری فارس: بانوان کردستانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان سنندج خون اهدا کردند.

اهدای خون توسط بانوان کردستانی در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان صبح امروز در این مراسم که با حضور جمعی از بانوان شاغل و غیرشاغل سنندجی کردستانی انجام شد، اظهار کرد: بانوان با نقش‌‌آفرینی در طول تاریخ نشان داده‌اند که می‌توانند در همه صحنه‌ها حضور یافته و برای جامعه خود موثر باشند.

سهیلا نصرصادقی با بیان اینکه زنان در طول هشت سال دفاع مقدس نیز دوشادوش مردان تلاش کرده‌اند و برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی این مرز و بوم از جان خود مایه گذاشتند، افزود: تمامی انگیزه و تلاش رزمندگان دفاع مقدس نیز به خاطر وجود مادران و همسران این بزرگواران بود که به آنها روحیه می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران که مدیون خون شهداست ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها به نقطه‌های پیشرفت و ترقی دست یافته و وظیفه همه ماست که این پیشرفت‌ها را مضاعف کنیم.

وی یادآور شد: امروز زنان جامعه ما با بهره‌مندی از مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی در جامعه خود گام برمی‌دارند و برای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: داشتن جامعه‌ای امن و آرام همراه با عزت و سربلندی رسالت وظیفه تک‌تک ما ایرانیان است و باید برای این مهم تلاش خود را مضاعف کنیم.

نصرصادقی اهدای خون بانوان را حرکتی برای پاسداشت دفاع مقدس و کمک به نیازمندان خواند و گفت: این اقدام بانوان به بیگانگان ثابت می‌کند که زنان برای سلامتی تک‌تک همنوعان و هموطنان خود آماده‌اند و هرآنچه که در توانشان باشد از آن بهره خواهند برد.

وی در سخنان خود حجاب و عفاف بانوان را نیز راهی برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان دانست و گفت: گرچه استکبار با هتک حرمت به پیامبر ما و همچنین هدف قرار دادن زنان جامعه درصدد از بین بردن ارزش‌های دینی و اسلامی ماست اما باید بداند تا وقتی که ایرانیان با همبستگی و انسجام در کنار هم حضور دارند و برای رشد و شکوفایی یکدیگر و جامعه خود تلاش می‌کنند آنها نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول