اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک:

مدارس صدرا در افزایش بصیرت دینی نقش ایفا می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: مدارس صدرا در آمیخته شدن علم و عمل با بصیرت دینی نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

مدارس صدرا در افزایش بصیرت دینی نقش ایفا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت الاسلام سعید علیپور صبح امروز در بازدید از مدرسه صدرا (علوم و معارف دینی) در این شهرستان اظهار داشت: هدف از تأسیس دبیرستان صدرا، نخبه‌پروری و آمیختن بصیرت دینی با دیگر آموزه‌های درسی است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در راستای کم‌رنگ کردن محتوای اسلام در جامعه در حال تلاش است و راه‌اندازی مدارس صدرا نیز برای تقویت بنیه علمی در چار‌چوب اسلام است.

رئیس تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: با توجه به اینکه دشمنان اسلام نسل جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده‌اند و با ترویج بی‌بندوباری و گسترش فرهنگ‌های غلط به دنبال بی‌هویت نمودن جوانان هستند بر ماست که با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده، فرزندان ایران اسلامی را با فرهنگ قرآن و عترت واکسینه کنیم.

علیپور با تأکید بر اینکه باید جوانان را برای حضور در این مدارس تشویق کرد، افزود: باید تلاش کنیم تا جوانان در این مدارس حضور یابند و انگیزه‌های مهم تشکیل چنین مدارسی به جامعه انتقال داده شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: لازمه دستیابی به این هدف مهم، آمیخته نمودن علم و عمل با یکدیگر است که نتیجه و خروجی آن، پرورش جوانان نخبه پاکدامن و با بصیرت خواهد بود.

علیپور خطاب به دانش‌آموزان دبیرستان صدرا اندیمشک گفت: از همین ابتدای سال با دقت نظر و برنامه‌ریزی سر کلاس درس حاضر شوید و اجازه ندهید که درس‌ها بر روی هم انباشته شود چراکه به فرموده حضرت علی (ع) فرصت همانند ابر گذراست و باید فرصت‌های خیر را دریابید و از ظرفیت دبیرستان صدرا به خوبی استفاده کنید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک تصریح کرد: علم آموزی، تنها هدف تحصیل در دبیرستان‌های صدرا نیست بلکه حفظ و تقویت روح ایمان و خدا باوری در کنار فراگیری علوم مختلف، هدف غایی این مراکز آموزشی است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول