اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: مشعل کاندیدای ریاست دفتر سیاسی حماس نمی‌شود

خبرگزاری فارس: عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی این جنبش برای تصدی مجدد این منصب نامزد نخواهد شد.

حماس: مشعل کاندیدای ریاست دفتر سیاسی حماس نمی‌شود

به گزارش فارس،"عزت الرشق" در اظهاراتی بر روی صفحه شخصی خود در سایت "فیس بوک" تاکید کرد: در جریان نشست اخیر دفتر سیاسی حماس با حضور رهبران این جنبش در داخل و خارج به مناسبت نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات ریاست جنبش، "خالد مشعل" بار دیگر تاکید کرد که در دوره تشکیلاتی آتی کاندیدای ریاست دفتر سیاسی حماس نخواهد شد.

الرشق بر پافشاری مشعل برای بسترسازی جهت دمیدن روحی تازه در کالبد رهبران این جنبش و هماهنگی و انسجام با تحولات خیزش عربی تاکید کرد.

وی به نقل از «ابوولید» تصریح کرد که با پایان دوره تشکیلاتی کنونی، سمتش به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس را ترک کرده اما نقش رهبری خود را همچنان حفظ خواهد کرد.

الرشق افزود: بنابراین، مشعل تلاش های خود در راستای خدمت رسانی به ملت فلسطین، آرمان و جنبش مبارک آن و پروژه آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی را ادامه خواهد داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، عضو دفتر سیاسی حماس همچنین تصریح کرد: به رغم اینکه رهبران و شخصیت های برجسته این جنبش در داخل و خارج همواره خواستار ابقای مشعل در سمت خود هستند، اما ابو ولید بر موضع خود پافشاری کرده و از تمامی رهبران و اعضای حماس که محبت و اعتماد خاصی به وی دارند، تقدیر و تشکر کرده است.

عزت الرشق تاکید کرد که مشعل بیش از 15 سال است که در سخت‌ترین شرایط و در مقابله با پیچیده‌ترین چالش ها، ریاست دفتر سیاسی حماس را بر عهده داشته و توانسته در این مدت دستاوردهای زیادی را محقق کند، تا جایی که این جنبش به مرجعیت رهبری ملت فلسطین و محل امیدواری آنان برای تحقق خواسته‌هایشان تبدیل شده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول