اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

جشن‌های میلاد رضوی بستری مناسب برای عرضه معارف دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ‌تبریز‌، آذرشهر و اسکو گفت: جشن‌های میلاد رضوی بستری مؤثر و مناسب برای عرضه معارف دینی و مذهبی برای جهانیان است.

جشن‌های میلاد رضوی بستری مناسب برای عرضه معارف دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمداسماعیل سعیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن‌های میلاد رضوی‌ اظهار کرد: حضرت رضا (ع) قبله آمال ملت ایران است. ‌لذا برگزاری این جشن‌ها هر ساله پرشورتر و با ‌استقبال گرم مردم روبه رو می‌شود و مسئولان باید در این جشن‌ها از سخنوران خطیبان برای معرفی معارف دینی استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: مبلّغان و سخنورانی‌ که ‌در جشن‌های میلاد رضوی با نام حضرت‌رضا (ع) به شهرهای دیگر می‌روند باید نفوذ کلام کافی برای بیان ویژگی‌های حضرت‌رضا (ع) در گسترش معنویت و نورانیت در دل مردم ولایت‌مدار به خصوص جوانان غیور این مرز و بوم داشته باشند.

این نماینده ادامه داد: جوانان ایران اسلامی محب اهل بیت هستند و همچون طلای ناب در این‌ دریای بی‌کران می‌درخشند، ‌هم‌اکنون دشمنان این مرز و بوم تلاش در ‌کم‌رنگ جلوه دادن فرهنگ و اعتقادات ما دارند.

وی ‌در ‌ادامه ‌با اشاره به هجمه تبلیغات دشمن اذعان کرد: ما در مقابل این دشمن می‌توانیم با برنامه‌ریزی منسجم و کامل با محوریت آستان قدس رضوی در ترویج معارف ناب رضوی حرکت کنیم.

سعیدی با بیان اینکه در حال حاضر، دنیا در صدد انتخاب بهترین‌ها است اضافه کرد: چه اندیشه‌ای بهتر از نشر مکتب و اندیشه اهل بیت است. تحقق این امر اتحاد مجامع دانشگاهی، مرکزهای فرهنگی و مسئولان را می‌طلبد تا به صورت متمرکز برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول