اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماهه نخست امسال

هزار و 460 حریق در شهرستان اصفهان رخ داده است

خبرگزاری فارس: معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: طی شش ماهه نخست امسال یک هزار و 461 مورد حریق در سطح مناطق چهارده‌گانه اصفهان به وقوع پیوسته است.

هزار و 460 حریق در شهرستان اصفهان رخ داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی مرادمند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در حال حاضر زمان رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان نسبت به سال گذشته پنج ثانیه کاهش یافته، اظهار کرد: میانگین زمان رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه و حریق چهار دقیقه و 18 ثانیه است.

وی ادامه داد: طی شش ماهه نخست امسال یک هزار و 696 حادثه در شهرستان اصفهان به وقوع پیوسته است که نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان پس از اطلاع از حادثه مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شده‌اند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی شش ماهه نخست امسال یک هزار و 461 مورد حریق در سطح مناطق چهارده‌گانه اصفهان به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: طی شش ماهه نخست امسال به صورت میانگین بیش از 597 و روزانه 17 مورد حریق و حادثه در اصفهان رخ داده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین و بیشترین آمار آتش‌سوزی در اصفهان به ضایعات، خودرو‌ها، منزل مسکونی و مزارع موجود در حاشیه شهر اختصاص دارد، اضافه کرد: آتش‌سوزی ضایعات به این دلیل بوده که این ضایعات بیشتر در بافت‌های قدیمی شهر وجود دارد که برای اینکه ساکنان این بافت‌ها منازل خود را برای نو‌سازی تخلیه کنند، برخی از افراد اقدام به سوزاندن این ضایعات می‌کنند.

مرادمند با بیان در بسیاری از موارد آتش‌سوزی ضایعات سبب ایجاد آتش‌سوزی‌های بزرگ در سطح شهر می‌شود، تاکید کرد: همچنین در بخش حوادث نیز بیشترین آمار مربوط به تصادف، اشیاء برنده، گیرکردن حلقه در انگشت و واژگونی خودرو‌ها که بیشتر به موتورسیکلت‌ها، پراید، پژو 206 و زانتیا است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار حادثه در شش ماه نخست امسال با 322 حادثه به خرداد ماه اختصاص دارد، متذکر شد: همچنین بیشترین آمار حریق در شش ماهه نخست امسال با 271 مورد به شهریور ماه اختصاص دارد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول