اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

ویزیت روزانه 100 نفر از مردم شهرستان زهک

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، روزانه 100 نفر از شهروندان زهک توسط جامعه بسیج پزشکی این شهرستان ویزیت رایگان می‌شوند.

ویزیت روزانه 100 نفر از مردم شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زهدان، احمد دهمرده پیش از ظهر امروز در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس در جمع سربازان و نیروهای این یگان‌ها اظهار داشت: در شرایط کنونی، جنگ تحمیلی شاید تمام شده باشد اما جنگ با استکبار به شکل دیگری همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ما به عنوان سربازان جبهه حق نه تنها وظیفه‌مان نسبت به دوران هشت سال دفاع مقدس کم نشده بلکه شرایط کنونی جهانی وظیفه ما را بیشتر کرده است.

فرماندار زهک بیان کرد: باید با استفاده از روش‌های جدید و با تمام تمرکز به صیانت از این مرز و بوم بپردازیم و از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کنیم.

دهمرده بیان داشت: از دیگر برنامه‌های این روز می‌توان به آغاز کار ویزیت رایگان شهروندان زهکی توسط بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان زهک اشاره کرد.

وی گفت: هر روز کار ویزیت 100 نفر از شهروندان توسط جامعه بسیج پزشکی شهرستان زهک انجام می‌شود و تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت.

در پایان برنامه‌های این روز، همایش عفاف و حجاب ویژه بانوان با هدف تحکیم بنیاد خانواده با حضور بیش از 100 بانوی بسیجی شهرستان زهک برگزار شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول