اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه توان‌بخشی بهزیستی استان اصفهان:

تنها 2 مرکز نگهداری بیماران اوتیسم در اصفهان فعالیت دارد

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه توان‌بخشی بهزیستی استان اصفهان گفت: 22 مرکز روزانه نگهداری بیماران اعصاب و روان در سطح استان اصفهان وجود دارد که دو مرکز نیز مربوط به بیماران اوتیسمی است که در شهر اصفهان فعالیت دارد.

تنها 2 مرکز نگهداری بیماران اوتیسم در اصفهان فعالیت دارد

سیدکمال صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان در مورد نحوه پذیرش بیماران اعصاب و روان در مراکز شبانه‌روزی اظهار کرد: بیماران اعصاب و روان بر حسب شرایط روحی و روانی به مراکز فرستاده می‌شوند.

وی افزود: مدت نگهداری بیماران اعصاب و روان تا زمان بهبودی به مدت شش ماه است و پس از این مدت با دستور پزشک مربوطه مرخص می‌شوند.

مسئول حوزه توان‌بخشی بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: بیماران اعصاب و روان نیز باید پس از مرخص‌شدن از مراکز توسط دارو کنترل شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 470 نفر در مراکز شبانه روزی اعصاب و روان اصفهان تحت درمان و در 11 مرکز نگهداری سطح استان نگهداری می‌شوند.

صدیقی گفت: 22 مرکز روزانه نگهداری بیماران اعصاب و روان در سطح استان اصفهان وجود دارد که دو مرکز از این مراکز مربوط به بیماران اوتیسمی و چهار مرکز روزانه در شهر اصفهان است.

وی اضافه کرد: مراکز شبانه‌روزی نگهداری بیماران اعصاب و روان به دلیل اینکه هزینه ‌زیادی در بردارد در صورتی که افراد زیر پوشش بهزیستی باشند بخشی از هزینه را بهزیستی تخفیف می‌دهد.

مسئول حوزه توان‌بخشی بهزیستی استان اصفهان افزود: بیشتر این مراکز نگهداری شبانه‌روزی توسط بخش خصوصی و البته زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول