اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمان خبر داد

دیدار اعضای شورای شهر کرمان با خانواده شهدا

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس با تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا دیدار می‌کنند.

دیدار اعضای شورای شهر کرمان با خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، زهرا ایرانمنش در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با تبریک هفته دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر کرمان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه باید از موقعیت مناسب حضور مردم در همایش پیاده‌روی خانوادگی استفاده کرد، بیان داشت: باید برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این همایش به صورت ماهانه و یا فصلی در کرمان صورت گیرد.

ایرانمنش از استقبال مردم کرمان از فضای مناسب پارک مادر این شهر خبر داد و تصریح کرد: در زمان برگزاری جشنواره گل و گیاه در این بوستان باید نظم و انضباط در این مکان برای رفاه حال بازدیدکنندگان مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار جلوگیری از حضور دوچرخه‌سواران در پارک مادر در زمان برگزاری جشنواره گل و گیاه کرمان شد و افزود: بعضی از دوچرخه‌سواران موجب آزار و اذیت مردم می‌شوند.

ایرانمنش با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر کرمان طی هفته دفاع مقدس در سال گذشته با تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا دیدار کردند، خاطرنشان کرد: اعضای شورا در هفته دفاع مقدس سال جاری نیز با چند خانواده شهدای شهر کرمان دیدار می‌کنند.

وی با اشاره به هتک حرمت ساخت مقدس رسول اکرم (ص) توسط فیلمسازان آمریکایی صهیونیستی اذعان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان این عمل ناشایست را محکوم می‌کنند و انزجار خود نسبت به این حرکت را اعلام می‌دارند.

به گزارش فارس، جشنواره گل و گیاه کرمان از ششم مهر ماه به مدت هفت روز در محل پارک مادر شهر کرمان دایر می‌شود.

آیین آغاز به کار رسمی این جشنواره شامگاه پنجشنبه با حضور هنرمندان عرصه سینمای مقاومت و دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول