اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

راحتی زندگی امروز به برکت خون شهداست

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: راحتی زندگی امروز به برکت خون شهداست و باید راه شهدا را تداوم ببخشیم.

راحتی زندگی امروز به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان دانش‌آموز در دشتستان اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره در راستای موفقیت نظام اسلامی نقشی ممتاز داشته و بیشتر موفقیت‌های کشور مرهون بسیجیان است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان بر لزوم تکریم شهدا و رزمندگان تاکید کرد و افزود: به فرموده امام (ره) گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و راحتی زندگی امروز به برکت خون شهداست و باید راه و مسیر شهدا را تداوم ببخشیم.

اسدی تصریح کرد: وظیفه همگی ماست که رهبرانی مانند شهید محمدحسین فهمیده را به نسل‌های آینده و نوجوانان خود معرفی کنیم.

وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده ایران و اسلام دیگر مثل قبل با ما وارد جنگ نمی‌شوند و شیوه‌های جنگ تغییر کرده و در واقع دشمنان با جنگ نرم وارد شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان ضمن بیان مناسبت‌های هفته دفاع مقدس و برشمردن آثار و برکات هشت سال مقاومت گفت: ما فراموش نمی‌کنیم مسیر شهداء و امام راحل را و ما مفتخریم که الحمد الله نظام جمهوری اسلامی ما به‌عنوان یک الگوی موفق در جهان مطرح هست و تمام بیداری‌های جهان اسلام نشأت گرفته از این نظام الهی است و بیداری اسلامی در جای جای جهان اسلام صورت گرفته و نگاه تمامی کشورها به کشور اسلامی ایران دوخته شده است.

اسدی یادآور شد: باید با تبیین دستاوردهای عظیم دوران دفاع مقدس، نسل امروز را با رشادت رزمندگان آشنا کنیم و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید همواره آماده باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول