اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی صادرات

صادرکنندگان نمونه کردستان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز ملی صادرات، صادرکنندگان نمونه سال 1391 استان کردستان در مراسمی تجلیل می‌شوند.

صادرکنندگان نمونه کردستان تجلیل می‌شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای کمک به صادرکنندگان و تشویق صادرات غیرنفتی استان و برجسته نمودن اهمیت صادرات غیرنفتی در رشد و توسعه استان مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی در سنندج برگزار می‌شود.

سیروس شاه‌غیبی درباره چگونگی انتخاب صادرکنندگان نمونه، گفت: نحوه انتخاب و تعیین صادرکننده نمونه بر اساس شاخص‌های مشخص و کسب بالاترین امتیاز و همچنین بر اساس مزیت‌های تجاری و اقتصادی استان در کمیته مربوطه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به سهم 18 درصدی استان کردستان از کل صادرات ایران به کشور عراق، افزود: امسال از 9 نفر از صادرکنندگان نمونه سطح استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

استان کردستان با 230 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و وجود زیرساخت‌های خوب و همچنین وجود نیروی کار ارزان و فنی و از همه مهم‌تر مشوق‌های بسیار خوب سرمایه‌گذاری می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی و مهم سرمایه‌گذاری در تمامی بخش‌ها تبدیل شود.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول