اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حمله اراذل به اورژانس بهشهر/ پرسنل اورژانس: امنیت نداریم

خبرگزاری فارس: طی حمله یک گروه اراذل و اوباش به واحد اورژانس بیمارستان امام بهشهر، پرسنل این بخش خواستار تامین بیشتر امنیت شدند.

حمله اراذل به اورژانس بهشهر/ پرسنل اورژانس: امنیت نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، در پی اقدام عده‌ای از افراد شرور که موجب اخلال در نظم اجتماعی و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان امام بهشهر شدند، لحظاتی پیش فرماندار و برخی از اعضای شورای تامین این شهرستان از بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان بازدید کردند.

بنا به گفته یکی از شاهدان، عده‌ای از اراذل و اوباش حوالی نیمه‌شب جمعه پس از یک دعوا و زد و خورد خیابانی و شکستن شیشه‌های چند دستگاه خودرو و ایجاد ترافیک یک کیلومتری در خیابان امام، به سمت نگهبانی بیمارستان هجوم برده و نگهبانان را مورد ضرب و شتم قرار داده و وارد بخش اورژانس شدند.

وی افزود: این عده با وسایل خطرناکی که در دست داشتند، علاوه بر ایجاد وحشت برای پرسنل و بیماران و زخمی کردن برخی از آنها، تعداد قابل توجهی از تجهیزات اورژانس را از بین بردند. نیروی انتظامی هم که پس از دقایقی وارد میدان شد، توانست افراد زیادی از این گروه شرور را دستگیر کند.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهشهر هم طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در بهشهر درباره زیان‌هایی که به بخش اورژانس وارد شد، ابراز داشت: رقم ریالی این خسارات به بیش از 200 میلیون ریال می‌رسد، اما خسارات روحی به بیماران و پرسنل بیمارستان قابل بیان نیست.

محسن باقری تصریح کرد: شبکه بهداشت یک کانکس برای استقرار حداقل دو پرسنل نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت تهیه کرده و حتی مصوبه شورای تامین بوده که نیروی انتظامی مستقر شود، امیدواریم هر چه سریع‌تر این اقدام انجام شود.

وی با بیان اینکه همه صحنه‌های این اقدامات شرورانه و مغایر با امنیت عمومی، توسط دوربین‌های مداربسته ثبت و ضبط شده، گفت: اگر امنیت پرسنل بیمارستان تامین نشود، بخش خدمات اورژانس را حداقل شب‌ها می‌بندیم و خدمات نمی‌دهیم.

به گزارش فارس، شهرستان بهشهر در یک ماه گذشته چندین بار صحنه‌هایی از اقدامات شرورانه اراذل و اوباش را به خود دیده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول