اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای فارس خبر داد

بازگشت رونق به بورس فارس

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: رونق مبادلات به بورس فارس بازگشته است و انتظار می‌رود صاحبان سرمایه در این بازار حضور بیشتری داشته باشند.

بازگشت رونق به بورس فارس

کرشمه ترابیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای فارس، 20 میلیون و 791 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 54 میلیارد ریال مبادله شد.

وی اضافه کرد: از این میزان مبادلات انجام شده، 60 درصد مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده و این تعداد سهام متعلق به 167 شرکت است.

مدیر بورس منطقه‌ای فارس ادامه داد: در این مدت در مجموع 952 نفر اقدام به خرید سهم کرده‌اند و برای 76 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.

وی افزود: در پایان معاملات هفته پیش، سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو و ذوب آهن اصفهان بیشترین اقبال برای خرید و سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، بانک صادرات و پارس خودرو با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

ترابیان خاطرنشان کرد: همچنین سهام شرکت‌های قند پیرانشهر، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی کرمانشاه با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های قند پیرانشهر، پالایش نفت بندرعباس و بانک صادرات با بیشترین ارزش ریالی فروش روبه‌رو بودند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول