اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان:

عفو اختلاس کنندگان خیانت به نظام و رهبری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حتی یک درصد عفو نباید برای اختلاس کنندگان باشد، گفت: عفو اختلاس کنندگان خیانت به نظام و رهبری است.

عفو اختلاس کنندگان خیانت به نظام و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی در همایش شاهدان ایثار در دفاع مقدس در مسجد امیرالمومنین (ع) این شهر برگزاری یادواره شهدا و خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس در جامعه را تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس ارزشمند است.

وی هشت سال جنگ تحمیلی را دفاع ملت ایران نامید و افزود: دهه نخست انقلاب، تثبیت نظام اسلامی بود.

غرب باید ادبیات انقلاب اسلامی را بپذیرد

رمضانی گفتمان انقلاب اسلامی را در دنیا متفاوت خواند و تصریح کرد: اروپا و غرب باید ادبیات انقلاب اسلامی را بپذیرند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان گفتمان انقلاب اسلامی را ویژه عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی بحث خدامحوری و بازگشت به دین و معنویت را مطرح کرده و این بازگشت در گذشته نبود.

وی با اشاره به بازگشت به دین و معنویت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به گونه‌ای جوانان را تربیت کرد که نحوه برخورد آنها با اطرافیان کاملاً متفاوت بود.

رمضانی نظام فکری به وجود آمده در دوران دفاع مقدس را ویژه نامید و ابراز کرد: دو مقوله عاشورا و انتظار، رزمندگان را شجاع کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان، عاشورا را ذخیره‌ای برای ظهور مهدی (عج) معرفی کرد و یادآور شد: غیر مسلمان‌ها نیز رهبری امام حسین (ع) را پذیرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس فرهنگ ویژه‌ای در جامعه به وجود آمد، اذعان کرد: فضای شهرها با ورود شهدا عطر معنوی پیدا می‌کرد.

رمضانی دفاع مقدس را تولیدکننده صلابت، عشق و همت دانست و بیان کرد: امام حسین (ع) در تمام صحنه‌های زندگی رزمندگان حضور پیدا می‌کرد و این امر نکته کلیدی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه قدرت ایمان و معنویت رزمندگان را در بسیاری از مواقع جلو می‌برد، اظهار کرد: سلاح ایمان همواره در جامعه ایمانی تاثیرگذار است و برای نظام اقتدار ایجاد می‌کند.

وی دفاع مقدس را دارای دستاوردهای کوتاه مدت و بلند مدت عنوان کرد و افزود: بیداری اسلامی به برکت دفاع مقدس در دنیا اتفاق افتاده و سیدحسن نصرالله فرزند جبهه و دفاع مقدس است.

رمضانی با بیان اینکه جبهه دنیای اسلام اکنون توسعه پیدا کرده است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) گستاخی نسبت به مستکبران را به ملت ایران آموخت.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان گستاخی و جسارت نسبت به مستکبران را از درس‌های دفاع مقدس خواند و بیان کرد: امام (ره)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معلم گستاخی در مقابل مستکبران هستند و این امر توانسته ایران را در جهان تاثیرگذار کند.

وی رکن ولایت در کنار اسلام و مردم را مهم توصیف کرد و گفت: ارکان مذکور اقتدار مردم ایران را روزبه‌روز در دنیا بیشتر می‌کند.

تکلیف‌محوری بزرگ‌ترین دستاورد دفاع مقدس است

رمضانی تکلیف‌محوری را بزرگ‌ترین دستاورد دفاع مقدس برشمرد و ابراز کرد: دوری از تجمل‌گرایی، زندگی ساده و دوری از زندگی اشرافی از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان الگو گرفتن از رزمندگان دفاع مقدس در جنگ نرم را موثر دانست و خاطرنشان کرد: عدالت‌خواهی و عدالت‌محوری مهم‌ترین شاخصه نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر توجه مسئولان به رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری، اذعان کرد: اگر نظر مسئولان خود را به چشمه زلال قرآنی توجه دهند، وفاداری مردم به نظام اسلامی بیشتر می‌شود.

رمضانی حضور سیاسی مردم ایران را بیشتر از دیگر نقاط دنیا عنوان کرد و افزود: اگر جوانان و خانواده شهدا ببینند مسئولان از تجمل‌گرایی فاصله می‌گیرند، در عرصه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

عفو اختلاس کنندگان خیانت به نظام و رهبری است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان بر مجازات اختلاس کنندگان تاکید کرد و گفت: پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی حتی یک درصد گذشت و عفو نسبت به اختلاس کنندگان نباید باشد.

وی خواستار اجرای عدالت به معنای دقیق کلمه شد و تصریح کرد: عدالت نسبت به افراد در هر پست و مقامی که خیانت می‌کنند باید اجرا شود.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول