اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

تمام روستاهای بالای 100 خانوار آذربایجان‌شرقی گازدار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: هدف‌گذاری گازدار کردن تمام روستاهای بالای 100 خانوار در استان از راهکارهای بهبود و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم در سال‌جاری است.

تمام روستاهای بالای 100 خانوار آذربایجان‌شرقی گازدار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رشد و توسعه خطوط گازرسانی در پنج ماهه اول سال‌جاری در مقایسه با آمار مشابه سال قبل حاکی از رشد 25 درصدی است.

وی افزود: در پنج ماهه اول سال‌جاری 548 کیلومتر شبکه گازرسانی در بخش‌های مختلف صنعتی، شهری و روستایی اجرا شده است.

دینی با اشاره به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در راستای رشد شبکه‌های گاز در اقصی نقاط استان اظهار داشت: تشکیل پرونده ارزیابی پیمانکاران و بهره‌گیری از نیروهای متعهد در اجرای پروژه‌های گازرسانی، برگزاری جلسات ادواری کنترل پروژه‌های شرکت و بررسی میزان پیشرفت عملیات اجرایی و تدوین برنامه زمانبندی، تشکیل شورای فنی برای حل و فصل مشکلات اجرایی پروژه‌ها، هدف‌گذاری گازدار کردن کلیه روستاهای بالای 100 خانوار در استان و.... از راهکارهای بهبود و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم در سال‌جاری است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 40 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 400 میلیارد ریال در سطح استان فعال است و چند طرح گازرسانی نیز در دست بررسی و طراحی اولیه و یا انتخاب پیمانکار مجری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زلزله اخیر در شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس اعلام کرد: شریان‌های حیاتی و تاسیسات گاز استان بر اساس استانداردهای بین‌المللی طراحی و اجرا شده و از تحمل‌پذیری بالایی در برابر زلزله‌های شدید برخوردار است.

دینی گفت: در حادثه اخیر نیز هیچ آسیبی به شبکه‌های توزیع گاز وارد نشده و اصلی‌ترین حوزه خسارت به دلیل جابه‌جایی، سقوط و یا واژگونی انشعابات گاز به خصوص دیوارهایی که با آجر سفال ساخته شده و مقاومت کمی دارند، است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بازسازی و ترمیم ساختمان‌های اداری شهر اهر و ورزقان از پروژه‌های جنبی در دست اجرا بوده و در حوزه گازرسانی به روستاهای آسیب‌دیده این شرکت آمادگی دارد همزمان با روند بازسازی و احداث ساختمان‌های مستحکم نسبت به گازرسانی و یا در صورت لزوم جابه‌جایی شبکه‌های گاز اقدام کند. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول