اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور تاکید کرد

تسریع در روند اجرایی پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور بر تسریع در روند اجرایی پروژه‌های مهر ماندگار و به بهره‌برداری رساندن آنها تا پایان دولت دهم تاکید کرد.

تسریع در روند اجرایی پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی،علی اکبر محرابیان که به منظور بررسی روند اجرای پروژه‌های مهر ماندگار به خراسان‌رضوی سفر کرده است در بازدید از روند اجرای پروژه مهر ماندگار در شهرستان‌های مشهد و طرقبه شاندیز، اظهار کرد: با هدف تحقق پروژه‌های بزرگ عمرانی کشور تا پایان دولت دهم، 900 پروژه مهم و تاثیرگذار با اعتباری بالغ بر 170 هزار میلیارد تومان شناسایی شده است.

وی افزود: سهم استان خراسان‌رضوی از این پروژه‌ها 50 طرح است که برای اتمام آنها اعتباری بالغ بر 9 هزار میلیارد و 260 میلیون ریال مورد نیاز است.

رئیس پروژه‌های مهر ماندگار کشور گفت: از این تعداد 34 طرح در قالب 990 پروژه ماهیت عمرانی دارد و تاکنون برای آنها 11 هزار میلیارد و 192 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

محرابیان در بازدید از پروژه بیمارستان امام رضا(ع) مشهد که حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای به بهره‌برداری رسیدن آن 700 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، خاطرنشان کرد: این پروژه باید طی 18 ماه به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین ضمن بازدید از پروژه موزه بزرگ خراسان که با پیشرفت 67 درصدی همراه بوده است، تاکید کرد: با تامین اعتبارات مورد نیاز این طرح باید تا دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

دستیار ویژه رئیس جمهور در بازدید از پروژه مرکز فرهنگی، توانبخشی و ورزشی جانبازان و ایثارگران در شهرستان طرقبه و شاندیز رسیدن به پیشرفت فیزیکی 90درصدی در فاز یک این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و برای تامین اعتبارات فاز دو آن قول مساعد داد.

محرابیان در ادامه سفر سه روزه خود به استان خراسان‌رضوی از پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان‌های قوچان، درگز،کلات، تربت‌حیدریه، گناباد، مه‌ولات و بجستان طی روزهای 28 و 29 شهریور ماه دیدن می‌کند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول