اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

برجستگی علمی و تربیتی آموزش و پرورش نجات‌بخش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برجستگی اعتقادی، فکری، علمی و تربیتی مجموعه آموزش و پرورش نجات‌بخش کشور در تمام حوزه‌ها و زمینه‌هاست.

برجستگی علمی و تربیتی آموزش و پرورش نجات‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در نشست سپاه و آموزش و پرورش در خصوص اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان اظهار داشت: امروز در یک جلسه مشترک با روسای نواحی و مناطق نوزده‌گانه مناطق آموزش و پرورش و فرماندهان سپاه در شهرهای مختلف در آستانه سال تحصیلی نحوه اعزام کاروان راهیان نور را در نشستی نیم روزه مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهیم تا بتوانیم در مسیر نورانی شهدا و سرمایه‌های معنوی این جامعه حرکتی افتخار‌آمیز و با اولویت مسایل ارزشی و تربیتی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه منشأ، مسیر و مقصد انقلاب اسلامی فرهنگی است، خاطرنشان کرد: ما امیدواریم با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان، فرهنگ ماندگار ایثار و شهادت که آمیخته به اهداف تربیتی نظام تعلیم و تربیت است در مدارس تبلور و تجلی واقعی پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: ما در یک ماموریت سنگین برای تربیت نسل آینده وظیفه خطیر و سنگینی را عهده‌دار هستیم که بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری باید آموزش و پرورش از روزمرگی خارج شده و به سمت تعالی روحی، روانی و جسمی نسل آینده حرکت کند.

محمود‌زاده تدوین و تهیه سند تحول بنیادین را به عنوان نقشه راه در این مسیر موثر توصیف کرد و گفت:‌ ما اعتقاد داریم مجموعه آموزش و پرورش با برجستگی‌های ممتاز علمی، فرهنگی و تربیتی می‌تواند استمرار‌دهنده اهداف انقلاب اسلامی باشد.

این مسئول تاکید کرد: در کنار حرکت‌های خلاقانه و ارزشی از سوی آموزش و پرورش شایسته است سایر دستگاه‌های فرهنگی و ارزشی نظیر سپاه نیز یاریگر این مجموعه باشد تا بتوانیم به صورت عملی روحیه جهاد، شهادت و ایثار را نهادینه کرده و استمرار بخشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت: در یک حرکت زیر‌بنایی و کار مشترک سپاه و آموزش و پرورش از چند سال پیش به اعزام کاروان راهیان نور اقدام کرده تا بتواند در قالب نظام تحولی آموزش و پرورش دانش‌آموزان را با اهداف و آرمان‌های تعیین شده در نظام اسلامی آشنا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود‌زاده اظهار داشت: ‌در کنار این حرکت ما اجرای طرح صالحین را نیز در مدارس و مجموعه‌های آموزشی شاهد هستیم که این برنامه نیز خود بهترین بستر تربیتی برای رشد و بالندگی نسل‌های آینده است که امیدواریم فرزندان آینده ما رهرو 721 شهید دانش‌آموزی باشند که در این استان امسال با شاخص شهید دانش‌آموز بهنام محمدی و ناهید فاتحی یادواره گرامیداشت مقام و منزلت آنها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول