اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان بوشهر خبر داد

کاهش 16 درصدی مرگ ناشی از تصادفات رانندگی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کاهش 16 درصدی مرگ ناشی از تصادفات در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

کاهش 16 درصدی مرگ ناشی از تصادفات رانندگی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر قدرت‌الله کشکولی ظهر امروز در نشست فرماندهان انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی پلیس راه استان، خوشبختانه تعداد متوفیان حاصل از تصادفات در مرداد ماه سال جاری در سطح استان بوشهر 16 درصد کاهش داشته است.

کشکولی با توجه به اتمام تعطیلات تابستان و شلوغی جاده‌ها خطاب به رانندگان گفت: به رانندگان عزیز توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه و استفاده از تجهیزات ایمنی اقدام به مسافرت کنند تا هیچ گونه حادثه‌ای برای آنها و خانواده‌هایشان رخ ندهد.

این مقام انتظامی از کاهش تصادفات جرحی و خسارتی نیز در مدت مذکور خبر داد و تصریح کرد: کارکنان پلیس راه استان بوشهر با استفاده از تمام توان خودروهای نیروی انتظامی و نیروی انسانی و تجهیزات نوین در جاده‌های استان با رانندگان متخلف به طور جدی برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از رانندگان خواست در هنگام رانندگی دقت لازم را به کارگیرند و در حین رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز در این نشست تعامل با مردم را کلید اصلی دستیابی به امنیت و برقراری جامعه‌ای امن و آرام نام برد.

علی رزمی تعامل و رابطه مطلوب بین پلیس و مردم را در برقراری امنیت جامعه بسیار لازم و غیرقابل انکار دانست.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی افزود: در حوزه تعاملی پلیس و مردم ، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه محقق نخواهد شد.

رزمی اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی را در راستای افزایش ضریب امنیتی در سطح جامعه بسیار مؤثر عنوان کرد و اظهار داشت: با اجرای این طرح‌ها که در سایه همکاری و تعامل گسترده مردم اجرا می‌شود،محیط برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت،بیش از پیش ناامن خواهد شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: امنیت یک فرآیند اجتماعی است که حاصل تعامل منطقی و ارتباط چند سویه همه بخش‌ها و افراد جامعه است و نقش همه گروه‌ها و افراد جامعه در آن بسیار مؤثر و لازم است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر از تعامل و همکاری بی‌دریغ مردم با پلیس در راستای انجام موفق مأموریت‌ها، تقدیر و خواستار تقویت این تعامل شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول