اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ثبت‌نام دانشجویان جدید الورود تا 28 شهریور ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 92-91 به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت دانشگاه تا 28 شهریور ماه انجام می‌شود.

ثبت‌نام دانشجویان جدید الورود تا 28 شهریور ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی بوشهر‌ احمد عمادی اضافه‌کرد: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت دانشگاه (به آدرس www.bpums.ac.ir) به سامانه ثبت‌نام آنلاین مراجعه کنند.

وی افزود: سامانه ثبت‌نام آنلاین و انتخاب واحد در روزهای 26، 27 و 28 شهریور ماه فعال است و قبل از تاریخ‌های یاد شده تنها قسمت اطلاعیه سامانه قابل دسترسی پذیرفته‌شدگان است که با مطالعه اطلاعیه آن مدارک مورد نیاز را به صورت اسکن شده تهیه تا در مراحل ثبت‌نام آنلاین بارگذاری شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کلاس‌ها از اول مهر ماه آغاز می‌شوند اضافه ‌کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری است و دانشجویان موظفند اصل مدارک را در هفته اول مهر ماه به آموزش دانشگاه تحویل دهند و کسانی که متقاضی خوابگاه هستند در مراحل ثبت‌نام فرم مربوطه را تکمیل و پس از اولویت‌بندی نسبت به تخصیص خوابگاه اقدام و به دانشجو اعلام می‌شود.

رئیس اداره خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشجویان توجه داشته باشند پس از اتمام مراحل ثبت‌نام به قسمت انتخاب واحد مراجعه و نسبت به تکمیل این قسمت نیز اقدام کنند.

احمد عمادی خاطر نشان‌ کرد: در صورت داشتن هرگونه مشکل در مراحل ثبت‌نام یا انتخاب واحد پذیرفته شده می‌تواند با کارشناس آموزش دانشکده تماس بگیرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول