اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دره‌شهر:

3650 فیلم مستهجن در دره‌شهر کشف و ضبط شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر گفت: 3 هزارو 650 فیلم مستهجن در دره‌شهر کشف و ضبط شد.

3650 فیلم مستهجن در دره‌شهر کشف و ضبط شد

شهاب عزیز زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با هوشیاری مأموران پلیس شهرستان دره‌شهر فردی که اقدام به تهیه فیلم‌های مبتذل می‌کرد با همکاری مردم شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: در اقدامی هوشمندانه از سوی مأموران پلیس نیروی انتظامی فردی که اقدام به تهیه فیلم به وسیله دانلود از شبکه‌های اینترنتی و ... می‌کرد توسط پلیس دستگیر شد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: فرد متهم با 3 هزار و 650 فیلم مستهجن دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی استان ایلام شد.

عزیززاده تصریح کرد: این فیلم‌ها با قیمتی نازل در اختیار نوجوانان و جوانان قرار گرفته تا ذهن آنان را درگیر مسائل غیر فرهنگی کرده و آنان را منحرف کند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از خانواده‌ها خواست تا با دقت بیشتری مراقب فرزندان خود باشند و با ارائه مشاوره‌های صحیح ذهن آنان را نسبت به این گونه افراد منحرف سود‌جو آشنا کنند.

وی ادامه داد: این دستگاه انتظامی تمام توان خود را صرف برقراری امنیت پایدار در این شهرستان کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول