اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

استان بوشهر مقام نخست کاهش تلفات جاده‌ای در کشور را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از کسب مقام نخست استان بوشهر در کاهش تلفات جاده‌ای خبر داد.

استان بوشهر مقام نخست کاهش تلفات جاده‌ای در کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علیرضا صفایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر موفق شده در بین استان‌های دیگر کشور بالاترین رقم کاهش آمار تصادفات منجر به فوت جاده‌ای را کسب کند.

وی گفت: با توجه به 4 هزار و 187 کیلومتر راه در حوزه استحفاظی بوشهر این اداره‌ کل با به کارگیری تمام امکانات و ماشین‌آلات در اختیار در نگهداری راه‌های استان با حذف نقاط  پرحادثه زود بازده، آشکارسازی این نقاط در محورهای مواصلاتی و نصب بیش از پنج هزار عدد تابلوهای اخطاری و اطلاعاتی و حضور فعال بیش از 30 گشت راهداری و همچنین کنترل و نظارت تصویری از 11 نقطه در مرکز مدیریت راه‌های استان توانسته جایگاه اول در زمینه کاهش تصادفات را به خود اختصاص داده و عنوان ایمن‌ترین استان در زمینه کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح کشور را از آن خود کنیم.

صفایی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با افزایش علائم ایمنی، افزایش تیم‌های گشت زمینی و رفع مشکلات جاده‌ای تمام شعب خود را به کار می‌گیرد تا به بهترین نحو در راستای خدمت‌رسانی به مردم ولایتمدار و شریف ایران و استان بوشهر قدم بردارد.

وی در ادامه در ارتباط با مشکل زمین‌های آبپخش، سعدآباد و شبانکاره نیز بیان کرد: 45 هزار هکتار زمین‌های این مناطق تصرف عدوانی شده و ما پیگیر رفع این مشکل هستیم و موضوع سندهای اهالی آبپخش هم در دست پیگیری هست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اتمام پل هوایی عابر پیاده دالکی خبر داد و اذعان داشت: این پروژه با جدیت در دست اجراست و با تلاش مضاعف همه مسئولان به زودی تحویل می‌شود.

صفایی با اشاره به چهار خطه شدن محور دالکی به کنارتخته گفت: در حال حاضر کارگاه‌های جاده چهار خطه دالکی ـ کنار تخته فعال شده و 5 کیلومتر از 16.5 کیلومتر آن را انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول