اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال گهر دورود:

صبا را به دقت آنالیز کرده‌ایم / تارتار باید به گهر برگردد

خبرگزاری فارس:‌ مربی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود از آنالیز صبا و شناخت دقیق کادر فنی این تیم از شاگردان یحیی گل‌محمدی خبر داد.

صبا را به دقت آنالیز کرده‌ایم / تارتار باید به گهر برگردد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علیرضا پورمند که جمعه شب برای پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال گهر شهرداری دورود به نشست خبری پیش از این بازی آمده بود، ابتدا با سئوال ویژه خبرنگاران در خصوص وضعیت همکاری این تیم با مهدی تارتار مواجه شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا استعفای مهدی تارتار سرمربی تیم گهر شهرداری دورود به دلیل دخالت شهردار دورود در تیم گهر صحت دارد یا خیر؟ تصریح کرد: این موضوع را هرگز تایید نمی‌کنم چون چنین چیزی واقعیت ندارد.

مربی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود اضافه کرد: در واقع خواسته تمام مدیران باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم این است که تارتار هر چه سریع‌تر به تیم بازگشته و بار دیگر با هدایت وی در لیگ برتر به کسب نتایج خوب فکر کنیم.

وی ابراز داشت:‌ واقعیت این است که اگر مسئولان شهر دورود و مدیران باشگاه گهر همچنان به حمایت خود از تیم ادامه بدهند،‌ تردید نداشته باشید که در پایان مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های نیمه بالای جدول خواهیم ایستاد.

پورمند در ادامه به دیدار حساس گهر شهرداری دورود برابر صبای قم در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و بیان داشت: ما خوب می‌دانیم که صبا یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر این فصل و از تیم‌های پر مهره و توانا است و قطعاً برابر این تیم کار سختی در پیش داریم.

وی یادآور شد: با این حال تمام جذابیت‌های فوتبال به این است که یک ورزش غیر قابل پیش‌بینی به شمار می‌رود و هر تیمی که بتواند با تدبیر و تاکتیک مناسب بازی کند، قدر موقعیت‌های گل‌زنی را بداند و به حریف اجازه گل‌زنی ندهد، موفق خواهد بود.

مربی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود تاکید کرد: ما شناخت خوبی از تیم فوتبال صبای قم داریم، بازی‌های قبلی این تیم را به دقت آنالیز کرده‌ایم و بر اساس آن نکات مهم و ضروری را به بازیکنان در تمرینات گوشزد کرده‌ایم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و گهر شهرداری دورود در دیداری از هفته هشتم نیم فصل نخست دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 18 و 35 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول