اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

با رد درخواست کاخ سفید برای حذف این فیلم

گوگل انتشار فیلم موهن را در چارچوب سیاستهای یوتیوب اعلام کرد

خبرگزاری فارس: مدیران گوگل با قانونی دانستن انتشار فیلم موهن ضد اسلامی، درخواست دولت آمریکا مبنی بر حذف این فیلم از سایت یوتیوب را نپذیرفتند.

گوگل انتشار فیلم موهن را در چارچوب سیاستهای یوتیوب اعلام کرد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «اجیپت ایندیپندنت»، شرکت گوگل درخواست مقامات کاخ‌سفید مبنی بر تجدید نظر در تصمیم خود برای حذف نکردن فیلم جنجال‌برانگیز ضد اسلامی از سایت یوتیوب را نپذیرفت.

این اقدام شرکت گوگل طی چند روز اخیر اعتراضات گسترده ضد آمریکایی را در منطقه خاورمیانه به همراه داشته است.

مقامات این شرکت اینترنتی اعلام کردند: پس از قطع دسترسی کاربران مصر و لیبی در روز چهارشنبه، گوگل تصمیم گرفته است تا لینک دسترسی به این فیلم را در هند و اندونزی نیز مسدود نماید.

انتشار این فیلم خشم مسلمانان جهان را برانگیخت به‌ طوری که در حمله معترضان لیبیایی به سفارت آمریکا، سفیر این کشور به همراه سه دیپلمات دیگر در بنغازی کشته شدند.

شرکت گوگل همچنین اعلام کرد که اعمال محدودیت بیشتر در دسترسی کاربران به این فیلم منطبق بر قوانین داخلی است نه واکنش به فشارهای سیاسی.

مدیران این شرکت تصریح کردند: با توجه به شرایط حساس در لیبی و مصر، ما دسترسی به این فیلم را در کشورهایی مثل هند و اندونزی نیز محدود کردیم و این سیاست منطبق بر اصولی است که اولین بار در سال 2007 آن را تبیین نمودیم.

مقامات کاخ سفید از شرکت گوگل خواسته بودند تا بررسی نماید آیا فیلم شرایط استفاده از خدمات یوتیوب را نقض کرده است یا خیر اما گوگل پاسخ داد که انتشار این فیلم کاملاً ‌در چارچوب دستورالعمل‌ آنهاست.

انتهای پیام/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول