اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از دیدار صبا و گیتی پسند

2 بازیکن صبا به تیم ملی فوتسال امید دعوت شدند

خبرگزاری فارس: دو بازیکن کلیدی تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر برای شرکت در تمرینات آماده‌سازی و بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال امید به اردو دعوت شدند.

2 بازیکن صبا به تیم ملی فوتسال امید دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با پایان دیدارهای هفته ششم از دور رفت لیگ برتر فوتسال کشور، کادر فنی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان بازیکنان مورد نظر خود را در حالی معرفی کرد که در بین مدعوین نام دو بازیکن صبای قم در لیگ برتر فوتسال نیز به چشم می‌خورد.

در حالی که تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان هم‌اکنون خود را آماده حضور موفق در رقابت‌های جام جهانی 2012 فوتسال جهان در کشور تایلند می‌کند، تیم ملی فوتسال امید برنامه‌ریزی مناسبی برای آغاز دور جدید تمرینات خود دارد.

برای این منظور از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان بازیکنان مورد نظر به اردوی تیم ملی امید فوتسال دعوت شدند تا بر اساس زمان‌بندی انجام شده و برنامه‌ریزی صورت گرفته، دور جدید تمرینات این تیم در روزهای پایانی شهریور‌ ماه برگزار شود.

در این بین علیرضا وفایی و محمد برزگر از بازیکنانی که مورد نظر مربیان تیم ملی فوتسال امید بوده و در سال‌های اخیر همواره از نفرات دعوت شده به اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی و همچنین بازی‌های تدارکاتی تیم ملی امید به شمار می‌روند بار دیگر ملی‌پوش شدند.

وفایی در تیم صبای قم که در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به کسب مقام ششم لیگ برتر شد و همچنین لیگ چهاردهم که هم‌اکنون در جریان است یکی از ستاره‌های تیم صبای قم محسوب می‌شود.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در رده سنی امید از روز شنبه بیست و پنجم شهریور‌ ماه آغاز می‌شود و این تیم دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی روسیه خواهد داشت.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول