اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم‌:

لحظات پایانی بازی مقابل گیتی پسند کم دقت بودیم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم گفت‌: دلیل تساوی مقابل صنایع گیتی پسند اصفهان این بود که قدر موقعیت‌های گل‌زنی را ندانستیم و لحظات پایانی کم دقت بودیم.

لحظات پایانی بازی مقابل گیتی پسند کم دقت بودیم

علی‌اصغر حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم در خصوص دیدار تیمش با صنایع گیتی پسند اصفهان در دیداری از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن حیدریان قم اظهار کرد: وقتی قدر موقعیت‌های گل‌زنی را نمی‌دانیم باید از تساوی در این مسابقه راضی نباشیم.

وی ادامه داد: در این بازی با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کردیم و مورد حمایت تماشاگران خودی بودیم، فقط برای ارائه بازی هجومی به میدان آمدیم و به خوبی می‌دانستیم که محکوم به پیروزی هستیم و باید با سه امتیاز میدان را ترک کنیم.

حسن‌زاده افزود: در این دیدار خانگی، در ارائه بازی هجومی بازیکنان ما در تمام لحظات به خوبی عمل کردند اما از ترفند حریف در ضد حملات غافل شدیم و در حالی که باید پیروز میدان باشیم نتیجه را با تساوی عوض کردیم.

وی افزود: در لحظات پایانی بازی باید جلوی هجوم همه جانبه حریف را می‌گرفتیم، با این حال با این تساوی شرایط ما در جدول رده‌‌بندی همانند هفته‌های گذشته مناسب است و حالا باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده امتیازات از دست رفته جبران شود تا همچنان مدعی باشیم.

ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم با اشاره به نقش حمایت از تیم فوتسال صبای قم ادامه داد: در این فصل حمایت باشگاه صبا از تیم و بازیکنان سبب تقویت تیم شده است اما اگر تیم بیشتر حمایت شود قطعاً می‌توانیم در ادامه مسابقات این فصل عملکرد بهتری داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم در مصاف با گیتی پسند اصفهان تصریح کرد: بازیکنانی که در میدان مسابقه با گیتی پسند برای تیم فوتسال صبای قم به میدان رفتند، بهترین‌های حال حاضر فوتسال در ترکیب تیم فوتسال صبای قم محسوب می‌شوند و ما از آنها بازی فراتر از توانشان را دیدیم.

وی افزود: از ابتدای فصل به دلیل تمرینات خوبی که انجام دادیم عملکرد موفقی داریم و قرار گرفتن ما در بین چهار تیم بالای جدول گویای استعداد و نبوغ فوتسالیست‌های خوب قمی است که البته باید بیشتر مورد حمایت واقع شوند.

حسن‌زاده تصریح کرد: هنوز 18 هفته از بازی‌های لیگ برتر امسال باقی مانده است و یک بازی عقب افتاده نیز از هفته پنجم در پیش داریم، بنابراین آنچه که می‌تواند سبب تقویت تیم صبا شود، حمایت و دلگرمی مسئولان است که امیدوارم از ما دریغ نشود.

تیم فوتسال صبای قم در حال حاضر بعد از گیتی پسند با 13 امتیاز، حفاری اهواز با 12 امتیاز و دبیری تبریز با 12 امتیاز با کسب 10 امتیاز در لیگ برتر چهارم است.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول