اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال صبای قم:

تساوی با گیتی پسند برای صبا فاجعه است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم تساوی تیمش برابر تیم صنایع گیتی پسند اصفهان را فاجعه توصیف کرد.

تساوی با گیتی پسند برای صبا فاجعه است

قدرت‌الله باقری بعد از پایان مسابقه تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: متأسفانه با صراحت باید بگویم که نتیجه برای ما فاجعه بود، مگر می‌شود تیمی که تا 18 ثانیه به پایان با دو گل از حریف خود پیش بوده و کنترل بازی را در اختیار داشته باشد ولی به راحتی پیروزی و فرصت کسب سه امتیاز را از دست بدهد.

مربی تیم فوتسال صبای قم عنوان داشت: ما باید این دیدار را می‌بردیم چرا که در طول زمان‌های مسابقه 39 دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشتیم و تنها در دو ثانیه پایانی بازی برده را با تساوی و کسب تنها یک امتیاز عوض کردیم.

وی در ادامه از وضعیت فعلی تیم فوتسال صبای قم به شدت انتقاد کرد و بیان داشت: ما در 15 روز گذشته استرس بسیار زیادی داشتیم، متأسفانه شرایط خوبی در تیم ما حاکم نیست و تغییرات و حواشی به تیم ضربه می‌زند.

باقری یادآور شد: قرار بود من در دیدار با صنایع گیتی پسند اصفهان مربی تیم باشم زیرا از زمان آغاز کار تیم برای حضور در لیگ چهارم کنار تیم هستم و تیم را تمرین می‌دهم اما در فلان مصاحبه اعلام می‌شود که محسن حسن‌زاده مربی تیم است و این درست نیست.

وی تصریح کرد: در حالی که سه ماه است در کنار تیم با تمام توانم کار می‌کنم، هر کسی از راه می‌رسد و برای خودش مصاحبه می‌کند، به هر حال این شرایط امیدوارم هر چه زودتر به پایان رسیده و یا حداقل با درایت مسئولان باشگاه سر و سامان پیدا کند.

مربی تیم فوتسال صبای قم در خصوص وضعیت همکاری امیر شمسایی با تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: امیر شمسایی به دلیل برخی مشکلات که بهتر است از خود ایشان در خصوص آنها سئوال کنید، از همکاری با تیم کنار رفته است، اما شنیده‌ام که استعفای ایشان هنوز مورد تایید باشگاه قرار نگرفته و امیدوارم به زودی به تیم بازگشته و همان هدفی را که داشتیم با تمام توان دنبال کنیم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول