اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار صبای قم و گیتی پسند

تساوی در ثانیه صفر

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های صبای قم و گیتی پسند اصفهان در حالی با تساوی به پایان رسید که این دیدار با حواشی همراه بود.

تساوی در ثانیه صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدار حساس تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان که مهم‌ترین بازی هفته ششم لیگ برتر بود، در ثانیه صفر با تساوی پایان یافت.

در این دیدار که در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر قمی علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، صبای قم تا دو ثانیه به پایان با حساب سه بر دو از میهمان خود پیش بود، اما دقیقا در ثانیه صفر بازی برده را با تساوی سه بر سه عوض کرد.

گل سوم و تساوی بخش صنایع گیتی پسند اصفهان در فاصله دو ثانیه به پایان بازی با پرتابی از سوی ونانسیو بازیکن برزیلی این تیم بر روی دروازه تیم فوتسال صبای قم و حرکت دیدنی و تکنیکی افشین کاظمی بازیکن ملی‌پوش این تیم در ثانیه صفر بازی به ثمر رسید.

حضور مربیان تیم‌های ملی بزرگسالان در سالن حیدریان قم

حضور مربیان تیم‌های ملی فوتسال امید و بزرگسالان کشورمان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از اتفاقات مهم بازی دو تیم صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان بود.

علی صانعی طبق معمول به جای اینکه به جایگاه ویژه سالن شهید حیدریان قم بیاید از بین تماشاگران حاضر در سالن این مسابقه را زیر نظر داشت، ضمن اینکه جوراندیرو برزیلی مربی تیم ملی امید نیز از بین علاقمندان به فوتسال این بازی را تماشا می‌کرد.

اخراج ملی‌پوش گیتی پسند

اخراج بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در نیمه دوم یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی حساس این تیم با صبای قم در هفته ششم لیگ برتر بود.

محمد کشاورز در نیمه دوم با دریافت دو کارت زرد از سوی علیرضا عبدالغنی داور اول مسابقه از زمین بازی اخراج شد و تیمش را دو دقیقه چهار نفره کرد.

استقبال 2 هزار تماشاگران قمی از بازی صبا و گیتی پسند

سالن شهید حیدریان قم در دیدار صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان یکی از شب‌های شلوغ و پر هیاهوی خود را تجربه کرد.

این سالن در این دیدار حساس که بین دو مدعی کسب عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار شد، در حالی میزبان بود که دو تیم صبا و گیتی پسند در حضور بیش از دو هزار تماشاگر به تساوی سه بر سه و تقسیم امتیازها رضایت دادند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول