اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از جدایی شمسایی و محرومیت شریفی

کاپیتان صبای قم از بازی با گیتی پسند محروم شد

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم به دلیل جریمه انضباطی از بازی در ترکیب اصلی تیمش مقابل صنایع گیتی‌پسند اصفهان محروم شد.

کاپیتان صبای قم از بازی با گیتی پسند محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ششمین هفته از دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با انجام سه مسابقه آغاز می‌شود و طی آن صبای قم و صنایع گیتی‌پسند اصفهان دیداری حساس را در قم برگزار می‌کنند.

دیدارهای رو در روی دو تیم در چند فصل اخیر لیگ برتر فوتسال همواره با جذابیت‌ها و صحنه‌های دیدنی و البته با برخی حواشی نیز همراه بوده و قطعا امروز هر تیمی که پیروز میدان شود صدر جدول را تصاحب خواهد کرد.

در این بین صبایی‌ها قصد دارند از فرصت میزبانی برای کسب سه امتیاز حساس‌ترین بازی خانگی این فصل خود به بهترین شکل ممکن بهره برده و با برتری مقابل تیم مدعی و پرقدرت صنایع گیتی‌پسند اصفهان به صدر جدول رده‌بندی بروند.

صبایی‌ها در آستانه این دیدار حساس دستخوش چند اتفاق عجیب و قریب و البته ناخوشایند شدند که از جمله آنها می‌توان به کناره‌گیری سرمربی‌ آنها، محرومیت کاپیتان تیم و جریمه مدیر تیم به دلیل حوادث بازی هفته سوم لیگ برتر اشاره کرد.

صبای قم در هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میهمان تیم فوتسال فرش آراء مشهد بود و در دیداری که دو تیم در حضور نزدیک به 1500 تماشاگر مشهدی در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار کردند، بازی را با حساب پنج بر چهار واگذار کرد.

در این دیدار جدا از باختی که برای صبای قم رقم خورد، حوادثی اتفاق افتاد که در نهایت با گزارش ناظر مسابقه و سپس رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دامن مدیر این تیم و همچنین کاپیتان تیم فوتسال صبای قم را گرفت و تنها مشهدی‌ها را از حضور تماشاگر در خانه محروم کرد.

بر اساس رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ناصر شریفی مدیر تیم فوتسال صبای قم تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محروم شده‌ است و بالطبع نمی‌تواند امروز از نزدیک کنار صبایی‌ها باشد.

اما خبر بدتر برای صبای قم محرومیت محسن حسن‌زاده کاپیتان با تجربه و میدان دیده این تیم است که در دیدار با صنایع گیتی‌پسند اصفهان به دلیل محرومیت سه جلسه‌ای نمی‌تواند بازی کند و باید یکی از سه جلسه محرومیت خود را در این دیدار سپری کند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول