اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

بخشی از وضع معیشتی مردم ناشی از ضعف نظارت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مسایل مدیریتی، ضعف نظارت و سودجویی برخی افراد را زمینه‌ساز وضعیت کنونی معیشت مردم دانست.

بخشی از وضع معیشتی مردم ناشی از ضعف نظارت است

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: معتقدیم که بخشی از فشارها به تحریم و جنگ اقتصادی باز می‌گردد و بخش دیگر آن مربوط به مسایل مدیریتی، ضعف نظارت، سودجویی برخی از افراد و عدم اجرای برخی از تعهدات و تکالیف قانونی است.

وی افزود: در ماه گذشته جلسات خوبی بین مجلس و دولت برگزار شد و قرار بر این است تا سهم هر یک از این عوامل در وضعیت معیشتی مردم مشخص شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ضمن تاکید بر اینکه باید در برنامه‌ریزی‌ها تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در نظر گرفته شود، تصریح کرد: مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه و تشکیل جلسات تخصصی سعی در بازگرداندن آرامش به بازار داشته که این موضوع تا حدودی در جامعه قابل لمس است.

وی در پاسخ به این موضوع که وقتی سال گذشته رهبر معظم انقلاب نام سال را سال جهاد اقتصادی گذاشتند، برخی از افراد سعی در کارشکنی در این امر داشتند و همین موضوع زمینه‌ساز وضعیت کنونی شد، بیان کرد: دشمنان نظام با تمام وجود نمی‌خواهند انقلاب به اهداف خود برسد و بیشترین برنامه‌ریزی را نیز نسبت به فرمایشات رهبری دارند.

فولادگر اضافه کرد: در داخل کشور نیز وقتی که نسبت به فرمایشات ایشان بی‌توجهی شود و در اولویت قرار نگیرد، یعنی اینکه جریانی در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: اینکه چهار سال متوالی است که رهبر انقلاب یکی از موضوعات اقتصادی را برای نام‌گذاری سال انتخاب می‌کنند اهمیت موضوع را نشان می‌دهد و این اهمیت باید مورد توجه مسئولان نیز باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: رهبری سیاست‌گذار عالی نظام هستند و بی‌توجهی به فرمایشات ایشان به نوعی مقابله با این فرمایشات تلقی می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول