اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های دور رفت

پست بانک قم نایب قهرمان لیگ برتر کبدی شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کبدی استان قم از موفقیت تیم کبدی پست بانک قم در کسب عنوان نایب قهرمانی پیکارهای لیگ برتر کبدی سالنی قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

پست بانک قم نایب قهرمان لیگ برتر کبدی شد

محمدعلی رجایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو ، پیکارهای دور رفت از مرحله نهایی سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی سالنی کشور با رقابت هشت تیم برگزار شد.

وی با بیان اینکه میزبانی دیدارهای مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ برتر کبدی بر عهده هیئت کبدی استان آذربایجان غربی قرار داشت افزود: تیم‌های مدعی در دور رفت در ارومیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت کبدی استان قم افزود: در این رقابت‌ها که به مدت پنج روز در شهر ارومیه برگزار شد، هشت تیم بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند تا تیم‌های مدعی یک گام به قهرمانی در مسابقات این فصل نزدیک‌تر شوند.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله نهایی لیگ برتر این فصل بیان داشت: تیم‌های کبدی مردان ترافیک ساری، هیئت کبدی کردستان، هیئت کبدی آذربایجان غربی، فردوسی جلین، کبودر آهنگ همدان، هیئت کبدی زنجان، پست بانک قم و شهرداری زهک سیستان و بلوچستان در این مسابقات با هم رقابت کردند.

رجایی خاطر نشان کرد: دیدارهای این مرحله در حالی پایان یافت که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کبدی کشورمان دور برگشت این مسابقات از سوم تا هفتم مهر ماه سال جاری به میزبانی هیئت کبدی استان زنجان برگزار می‌شود و مجموع امتیازات تیم‌ها در دو مرحله رفت و برگشت تکلیف تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها را مشخص می‌کند.

دبیر هیئت کبدی استان قم عنوان داشت: این هیئت هم‌اکنون با برخورداری از سه تیم لیگ برتری و تیم‌های موفق در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان در رشته کبدی یکی از قطب‌های این رشته ورزشی در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات دور رفت مرحله نهایی سومین دوره لیگ برتر کبدی سالنی آقایان قهرمانی باشگاه‌های کشور سه‌شنبه شب در ارومیه به پایان رسید اضافه کرد: تیم اعزامی هیئت کبدی استان قم یعنی پست بانک با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در این مرحله پایان داد.

رجایی اظهار داشت: در پایان دور رفت این رقابت‌ها تیم کبدی مردان تکاد جلین استان گلستان با پیروزی مقابل هیات کبدی کبودرآهنگ همدان و کسب 14 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، در حالی که کبدی‌کاران پست بانک قم با کسب 12 امتیاز و تنها یک باخت مقابل صدرنشین به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی دور رفت لیگ برتر کبدی سالنی قناعت کردند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول