اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی هتک حرمت یک استاد دانشگاه به یکی از قومیت‌ها

55 نماینده مجلس به وزیر علوم نامه اعتراض‌آمیز نوشتند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس گفت: در پی هتک حرمت یک استاد دانشگاه به قوم لر، 55 نماینده مجلس به وزیر علوم نامه اعتراض‌آمیز نوشتند.

55 نماینده مجلس به وزیر علوم نامه اعتراض‌آمیز نوشتند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امروز حرکتی خوب در مجلس شکل گرفت و تعداد 55 نماینده مجلس با امضای نامه‌ای مراتب اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت به قوم لر خطاب به وزیر علوم اعلام داشتند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هنگامی که جمهوری اسلامی در بیرون از مرزها با توفیقات خوبی روبرو می‌شود که نمونه آن برگزاری اجلاس عدم تعهد بود و دنیا به گونه‌ای دیگر به ما نگاه می‌کند متأسفانه برخی افراد معلوم‌الحال داخلی که یا نادان بوده و یا فریب خورده هستند با اظهار نظرهایی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

بزرگواری ادامه داد: ما این نامه را تنظیم کردیم و برای وزیر علوم فرستادیم و هر چند آقای دانشجو را از وزرای متعهد می‌دانیم ولی اگر در این زمینه اقدامی صورت نگیرد مجبور هستیم از اهرم‌های دیگر استفاده کنیم.

وی بزرگترین خیانت به ملت را تفرقه‌افکنی دانست و گفت: دشمن از بیرون در حال ایجاد اختلاف است و ما آن را مذموم می‌دانیم ولی گناه کسی که با عنوان استاد دانشگاه دست به این گونه اقدامات می‌زند بی‌شک از دشمن خارجی بیشتر است.

این نماینده مجلس متذکر شد: منتظر اقدامات وزیر علوم هستیم و تا حصول نتیجه با قوت این موضوع را پی‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول