اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 100 کیلو تریاک در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان‌شرقی گفت: ماموران اداره عملیات ویژه استان موفق شدند قاچاقچی کلان مواد مخدر را با 100 کیلو تریاک در حال ورود به تبریز دستگیر کنند.

کشف 100 کیلو تریاک در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، حمید باغبان اظهار کرد: برابر پیگیری پرونده‌های قاچاقچیان کلان موادمخدر در سطح استان مشخص شد فردی به هویت «ا -ص» با عناصر اصلی قاچاق موادمخدر در جنوب کشور ارتباط داشته و قصد دارد محموله‌ای کلان را تهیه و در قالب بار تجاری به این استان حمل کند.

وی افزود: از این رو به جهت حساسیت موضوع پرونده نامبرده به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت که با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی نامبرده، تریلی مورد استفاده شناسایی و نهایتاً طبق اطلاعات کسب شده مشخص شد سوژه محموله موادمخدر را از بندر عباس تحویل و سپس بار تجاری را بارگیری و به طرف استان در حال حرکت است.

باغبان افزود:‌ بلافاصله مراتب به اطلاع مقامات قضایی استان رسیده و دستورات لازم برای دستگیری نامبرده اخذ شد و دو اکیپ از اداره عملیات ویژه به محورهای مواصلاتی اعزام و پس از تعقیب مراقبت بیش از 12 ساعته تریلی حامل در اتوبان پیامبر اعظم مشاهده و تحت تعقیب نامحسوس قرار گرفت.

وی تاکید کرد: سرانجام تریلر مورد نظر در ورودی شهر تبریز متوقف و مشخص شد بار تجاری متعلق به شرکتی در تبریز بوده که پس از هماهنگی سلسله مراتب بار تجاری تحویل و تریلی مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: جاسازی تریلی در قسمت انتهای کف تریلی که به صورت ماهرانه ایجاد کرده بودند کشف و از داخل آن 100 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و در ادامه بازرسی از داخل جعبه سمت راننده مقدار 50 گرم حشیش و 50گرم تریاک که برای مصرف راننده بود نیز کشف شد.

باغبان تصریح کرد: پرونده متشکله به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال شده و تلاش برای دستگیری سایر اعضا ادامه دارد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول