اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مشکلات مالی و نداشتن سالن

هیئت پرورش‌اندام آذربایجان‌غربی در آستانه تعطیلی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی آذربایجان‌غربی با انتقاد از اینکه سالن پرورش‌اندام و بدنسازی استان بعد از انتظار طولانی هنوز آماده بهره‌برداری نشده، گفت: هیئت پرورش‌اندام ارومیه غیرفعال شده است.

هیئت پرورش‌اندام آذربایجان‌غربی در آستانه تعطیلی است

خیرالله نارنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به عملکردهای شش ماهه نخست هیئت اشاره کرد و اظهار داشت: اعزام مچ‌اندازان استان به مسابقات آسیایی، برگزاری مسابقات مچ‌اندازی در شهرستان شاهین‌دژ، مسابقات پرس‌سینه در پیرانشهر، مسابقات پاورلیفتینگ در سلماس، مسابقات لیفت قدرتی در میاندوآب، مسابقات پرس‌سینه در شهرستان شهریار، برگزاری مسابقات مچ‌اندازی در شهرستان‌های ماکو و پیرانشهر مهم‌ترین عملکردهای هیئت در سال جاری است.

وی با اشاره به نبود سالن ورزشی در هیئت پرورش‌اندام استان، افزود: سالن پرورش‌اندام و بدنسازی استان بعد از انتظار طولانی هنوز آماده بهره‌برداری نشده است.

نارنجی تصریح کرد: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان از مدت‌ها پیش قول داده بودند، سالن وحدت را آماده کرده و به هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی استان تحویل دهند اما بعد از گذشت چندین ماه‌ هنوز به قولشان عمل نکردند.

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی آذربایجان‌غربی گفت: البته مسئولان محلی را در استادیوم باکری برای هیئت در نظر گرفتند که به محض تحویل گرفتن آن، خودمان را برای مسابقات قویترین مردان آماده می‌کنیم.

وی اذعان داشت: میزان اعتباری که به هیئت بدنسازی اختصاص می‌یابد بسیار کم است و برای برگزاری مسابقات و همچنین اعزام ورزشکاران به مسابقات با مشکلات زیادی روبرو می‌شویم.

نارنجی با بیان اینکه هیئت پرورش‌اندام ارومیه غیرفعال شده است، خاطرنشان کرد: در بیشتر مسابقاتی که در سطح استان و کشور برگزار می‌شود ورزشکاران ارومیه حضور ندارند و این امر به خاطر بی‌توجهی مسئولان این هیئت به برنامه‌ها و عملکردهای هیئت استان است.

رئیس هیئت پرورش‌اندام و بدنسازی آذربایجان‌غربی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت جذب اسپانسر و اعتبار کافی مسابقات قویترین مردان را برگزار می‌کنیم و نفرات برتر این دوره را به مسابقات کشوری مردان آهنین اعزام می‌کنیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول