اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته فوتسال خبر داد

برگزاری دیدار صبای قم و شهرداری ساوه در مهر ماه

خبرگزاری فارس: دیدار معوقه تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مهر ماه برگزار می‌شود.

برگزاری دیدار صبای قم و شهرداری ساوه در مهر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس برنامه جدید کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان، دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه تنها بازی باقیمانده از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این در حالی است که پیش از این طبق برنامه ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال قرار بود این دیدار از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال روز جمعه 17 شهریور برگزار شود اما به دلیل فوت بازیکن تیم شهرداری به مهر ماه موکول شد.

این دیدار روز سوم مهر ماه از ساعت 17 در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود، در حالی که صبای قم از چهار بازی قبل خود سه پیروزی برابر شهرداری تبریز، راه ساری و لبنیات ارژن فارس و باخت مقابل فرش آراء مشهد را در کارنامه دارد.

صبای قم در هفته نخست رقابت‌ها در دیداری که میهمان تیم تازه وارد به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی شهرداری تبریز بود، در سالن اختصاصی این تیم یعنی پورشریفی شهر تبریز موفق شدند با دو گل علی‌اصغر حسن‌زاده و یک گل محسن حسن‌زاده حریف را سه بر صفر مغلوب کند.

کسب این پیروزی در هفته دوم روی عملکرد صبای قم تاثیر مثبت داشت و طی آن شاگردان امیر شمسایی در دیداری خانگی که در سالن مملو از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، توانستند میهمان خود را با نتیجه نزدیک و فشرده سه بر دو از پیش رو بردارند.

تا این جای کار صبای قم شش امتیاز داشت و برای برگزاری دومین بازی خارج از خانه در شب عید سعید فطر به شهر مقدس مشهد رفت تا در برابر تیم پر مهره فرش آراء این شهر قرار بگیرد اما در فضایی نامناسب در سالن شهید بهشتی مشهد بازی برده را با نتیجه نزدیک پنج بر چهار واگذار کرد تا بدین ترتیب نخستین شکست این فصل را متحمل شود.

رقم خوردن این باخت موجب نشد تا بازیکنان صبای قم دست از انگیزه و تلاش مضاعف برای موفقیت در لیگ این فصل را بردارند و در هفته چهارم در حالی که در حضور تماشاگران خودی میزبان تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس بودند، میهمان خود را گلباران کردند.

در این دیدار که در حضور فوتسال دوستان قمی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید، شاگردان امیر شمسایی در حالی که نیمه نخست را با برتری چهار بر دو به رختکن رفته بودند، در نهایت به برتری جالب توجه 9 بر 2 دست یافتند تا سومین برد این فصل را جشن بگیرند.

بدین ترتیب صبای قم هم اکنون با یک بازی کمتر بعد از تیم فوتسال صنایع گیتی پسند 12 امتیازی و حفاری اهواز 10 امتیازی با کسب 9 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی 13 تیمی چهاردهمین دوره فوتسال باشگاه‌های برتر کشور قرار دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول