اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرصتی بر باد رفته در فوتبال قم

امتیاز نماینده قم در لیگ آزادگان واگذار شد

خبرگزاری فارس: امتیاز نماینده فوتبال استان قم در رقابت‌های باشگاه‌های کشور جام آزادگان به شرط بازی این تیم در قم واگذار شد.

امتیاز نماینده قم در لیگ آزادگان واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در دسته‌های اول، دوم و سوم باقی نمانده است و این روزها تمام تیم‌های مدعی صعود به دسته بالاتر برای کسب آمادگی بیشتر تلاش می‌کنند.

در این بین استان قم نیز یک نماینده در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دارد که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم شده تا جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

هما تیمی ریشه‌دار و قدیمی در فوتبال باشگاه‌های استان قم است که سابقه موفقیت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف فوتبال قم در تمام رده‌های سنی دارد و سال گذشته موفق به کسب هر دو جام فوتبال قم یعنی لیگ برتر و جام حذفی شد.

این تیم که دارنده دو عنوان ارزشمند فوتبال قم در سال 90 محسوب می‌شود امسال مجوز حضور در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان و همچنین رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادسازی خرمشهر را دارد اما مسئولان این باشگاه ترجیح می‌دهند تنها در لیگ برتر فوتبال قم و یکی از دو جام حذفی و لیگ آزادگان حضور داشته باشند.

به همین دلیل تیمی که باید امسال با بازیکنان بومی وارد مسابقات جام آزادگان شود، امتیاز خود را به یک شرکت خصوصی که در تهران مستقر است واگذار کرد ولی برای این تیم شرایطی قرار داد.

تنها شرط مسئولان باشگاه هما و هیئت فوتبال استان قم برای موافقت این واگذاری این بود که این تیم با همان نام هما بازی‌های خود را در شهر مقدس قم برگزار کند و میزبان رقبای خود در چارچوب بازی‌های لیگ دسته سوم جام آزادگان باشد.

این در حالی است که حضور این تیم در جام آزادگان می‌توانست موجب بروز استعدادهای بسیاری از فوتبالیست‌های قمی شود اما باز هم حسرت صعود به دسته بالاتر به دل فوتبال قم ماند و نوجوانان و جوانان و همچنین مردم فوتبال دوست قم همانند چند سال اخیر، امسال نیز باید تنها به صبای قم در لیگ برتر فوتبال امیدوار باشند.

امسال بیش از 60 تیم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور دارند که در نهایت طی چندین مرحله رقابت از بین این مدعیان چهار تیم جواز حضور در لیگ دسته بالاتر یعنی لیگ دسته دوم را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول