اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه زینب(س) تبریز:

شهادت آیت‌الله مدنی برای همیشه منافقین را از صحنه سیاسی محو کرد

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه زینب(س) تبریز گفت: شهادت آیت‌الله مدنی، منافقین را رسوا و آنان را برای همیشه از صحنه سیاسی کشور محو کرد.

شهادت آیت‌الله مدنی برای همیشه منافقین را از صحنه سیاسی محو کرد

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، زندگی و مبارزات شهید مدنی را مایه افتخار روحانیت و نمونه کاملی از سلوک مردان خدا دانست و افزود: توجه به حضرت حق و عمل به تکلیف در لحظه لحظه عمر با برکت آن شهید والامقام قابل مشاهده و درک است.

وی گفت: هرکدام از ابعاد شخصیتی شهید سید اسدالله مدنی، دریایی از معرفت و الگویی ماندگار است که می‌تواند چراغ راه هدایت و اثرگذار برای انسان‌های وارسته در زمان حال و نسل‌های آینده باشد.

این کارشناس مسائل فرهنگی، تاثیرگذاری عمیق شخصیت شهید مدنی در روند انقلاب اسلامی را ناشی از تقوا، تهذیب و اطاعت محض آن شهید از ولایت اعلام کرد و افزود: فشارهای روحی و جسمی، زندان و تبعید و محرومیت‌ها و محدودیت‌های تحمیل شده از سوی طاغوت هیچگاه نتوانست در اراده محکم شهید مدنی که برگرفته از ایمان او بود، خللی وارد سازد.

دبیر جامعه زینب(س) تبریز شجاعت و پایمردی شهید مدنی در حوادث و رویدادهای بزرگ همچون جنگ تحمیلی و فتنه «حزب خلق مسلمان» در منطقه آذربایجان را سرنوشت‌ساز توصیف کرد و گفت: اگر این استقامت و پرچمداری نبود قطعا انقلاب اسلامی و کشور با مشکلات زیادی مواجه می‌شد.

وی گفت: اوج فداکاری و ایثار شهید مدنی، برپایی نماز جمعه تبریز در هر شرایط ممکن بود که اجازه نداد این سنگر مستحکم انقلاب اسلامی به دست منحرفان و خودخواهان افتاده یا تعطیل شود و عاقبت نیز در همین سنگر به شهادت رسید.

انتهای پیام/ل20 /ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول