اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

مصلای اصفهان اوایل سال آینده تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در حال حاضر مدیریت جدید حاکم بر مصلی با جدیت به دنبال تکمیل این پروژه است و امیدوار هستیم که اوایل سال آتی نماز جمعه را در مصلی اصفهان برگزار کنیم.

مصلای اصفهان اوایل سال آینده تکمیل می‌شود

حجت‌الاسلام حسین اژدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سرنوشت مصلی اصفهان با تغییر مدیریت این پروژه و 17 سال بلاتکلیفی به کجا می‌رسد، اظهار کرد: آنچه که برای ما مهم است، این بوده که هر چه سریع‌تر پروژه مصلی اصفهان را تکمیل کنیم و در حال حاضر یک رویکرد جدید مدیریتی بر مصلی اصفهان حاکم شده است.

وی اضافه کرد: از هفته آینده اذان را از مناره‌های مصلی در سطح شهر پخش می‌کنیم تا اصفهانی‌ها با شنیدن صدای اذان از مناره‌های مصلی به بهره‌برداری کامل از این پروژه در آینده‌ای نزدیک امیدوار شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر مدیریت جدید حاکم بر مصلی با جدیت به دنبال تکمیل این پروژه است و امیدوار هستیم که اوایل سال آتی نماز جمعه را در مصلی اصفهان برگزار کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با تاکید بر اینکه استاندار اصفهان قول داده است که تا پایان سال جاری کمک‌های مالی برای تکمیل این پروژه از سوی مدیریت استان ارائه می‌شود، ادامه داد: 17 پروژه الحاقی به مصلی اصفهان وجود دارد و درصدد هستیم که از مشارکت تمام مردم برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: مصلی اصفهان از جمله پروژه‌های مهر ماندگار نیست و در صورتی که مصلی از جمله پروژه‌های مهر ماندگار باشد، این پروژه باید تا پایان امسال تمام شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه هم‌چنین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز قول داده است که در صورت تصویب در شورای شهر مبلغ 10 میلیارد تومان از سوی شورا برای تکمیل این پروژه اختصاص داده می‌شود، افزود: درصدد هستیم که درصدی از بودجه مورد نیاز برای تکمیل مصلی را از فروش مستغلات این مجموعه تأمین کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول