اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان:

استقبال جوانان دلفانی از خانه‌های قرآنی بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان گفت: استقبال جوانان و نوجوانان دلفانی از خانه‌های قرآنی بی‌نظیر است.

استقبال جوانان دلفانی از خانه‌های قرآنی بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام سیدنصرت‌الله موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دلفان گفت: 18 خانه قرآنی در مرکز شهرستان و روستاهای دلفان فعالیت دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان گفت: از این تعداد 14 خانه قرآنی در روستاها و چهار موسسه قرآنی در مرکز شهرستان دلفان فعالیت دارند.

وی افزود: این خانه‌های قرآنی و موسسه‌های قرآنی با برگزاری کلاس‌های مقدماتی روخوانی در آموزش ترجمه و مفاهیم حیات‌بخش قرآن کریم در سطح شهر و روستاهای دلفان در جهت گسترش مفاهیم قرآنی فعالیت دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با قدردانی از همکاری خانه‌های قرآنی و موسسه‌های قرآنی خاطرنشان کرد: کلاس‌های برگزار شده مورد استقبال جوانان و نوجوانان به خصوص در مناطق روستایی شده است.

موسوی اجرای طرح قرآنی 1446، حفظ جزء 30 قرآن کریم، طرح تفسیری نسیم حیات 20، برپایی محافل انس با قرآن، کرسی تلاوت و تفسیر موضوعی قرآن را از مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده در خانه‌ها و موسسه‌های قرآنی عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان به گسترش فعالیت‌های قرآنی در این نهاد در شهرستان دلفان اشاره کرد و اظهار داشت: در تابستان امسال بیش از 160 جلسه خانگی قرآنی با شرکت دوستداران کلام وحی برگزار شده است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول