اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

قیام 17 شهریور طومار رژیم پهلوی را درهم پیچید

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خرم آباد گفت: در قیام 17 شهریور طومار رژیم پهلوی درهم پیچید و سرنگونی این رژیم حتمی شد.

قیام 17 شهریور طومار رژیم پهلوی را درهم پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت‌الله عباسعلی صادقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلای الغدیر با اشاره به سالروز قیام خونین 17 شهریور گفت: قیام 17 شهریور ثابت کرد که استکبار و ظلم پایدار نخواهد بود و مردم ایران نیز برای دفاع از آرمان‌های والای اسلام و شهدا تا آخرین نفس ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان این که 17 شهریور به عنوان لکه ننگی در عملکرد رژیم پهلوی ماندگار شد، افزود: قیام 17 شهریور باعث شد که مردم از این رژیم جعلی نفرت بیشتری پیدا کنند و سرانجام همین امر باعث سقوط رژیم پهلوی شد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه به حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حمایت‌های گسترده و غیر منطقی دولت آمریکا از رژیم نامشروع صهیونیستی موجب بدنامی، رسوایی و تحمیل هزینه‌های سرسام آور به ملت و دولت این کشور شده است.

صادقی با بیان اینکه وجود مقام معظم رهبری برای جهانیان چه دوست و چه دشمن رحمت است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نیز در مراسم آغازین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها در تهران، آمریکا را نصیحت کردند و در مورد حمایت دولت‌مردان این کشور از این رژیم هشدار دادند.

وی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سخنان خود بیان فرمودند که هزینه‌های بسیار آمریکا برای رژیم غاصب صهیونیستی موجب تنفر ملت‌ها از این کشور و بدنامی آمریکا شده است.

صادقی با بیان اینکه ملت‌های آزاده دنیا از آمریکا متنفر هستند، گفت: بنابر نصایح رهبر انقلاب باید یک انتخابات آزاد و با مشارکت مردم فلسطین در خصوص سرنوشت این ملت و کشور برگزار شود.

خطیب موقت جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و افزود: این امام بزرگوار احیا کننده اسلام، حدیث و احکام اسلامی است و پس از پیامبر اسلام (ص)، فقه اسلامی توسط امام صادق (ع) رونق گرفت.

وی در ادامه به سالروز شهادت آیت‌الله طالقانی و سیداسدالله مدنی اشاره کرد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول