اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری خبر داد

ساخت 15 مسجد توسط اعضای مجلس خبرگان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان نیز به سهم خودش برای کمک به زلزله‌زدگان اقدام به ساخت 15 مسجد در مناطق زلزله‌زده می‌کند.‌

ساخت 15 مسجد توسط اعضای مجلس خبرگان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در جمع مردم تبریز به سخنرانی پیش از دستور خود درباره مناطق زلزله‌زده آذربایجان و وضع زلزله‌زدگان این استان و روند بازسازی و پیگیری مشکلات حادثه‌دیدگان اشاره و اظهار کرد: در زلزله بیست و یکم مرداد اهر و ورزقان و هریس 200 مسجد آسیب دیده‌اند.

وی افزود: 55 مسجد در این زلزله 100 درصد تخریب شده و برخی از مساجد 50 درصد دچار آسیب شده‌اند.

آیت‌الله شبستری تصریح کرد: با گزارشی که به اعضای مجلس خبرگان درباره زلزله آذربایجان داده شد این اعضا هزینه ساخت 15 مسجد در این مناطق را تقبل کردند.

وی همچنین بر ضرورت بازسازی و ساخت و ساز سریع مساجد تخریب شده در مناطق زلزله‌زده تأکید و از مساعدت‌های مردمی و مسئولان دولتی و نیز اقدام جمعی از خبرگان که ساخت 15 دستگاه مسجد روستایی را تقبل کرده‌اند، سپاسگزاری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مراحل بازسازی مناطق زلزله‌‌زده حساس است از مردم و خیّران خواست با توجه به نزدیکی فصل سرما زلزله‌زدگان را در اسکان دائمی و بازسازی مساکن آنها یاری کنند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول